Inlägg från: Anonym (gråtrist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gråtrist)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

redneck girl skrev 2009-07-03 21:57:43 följande:

alla har olika smak.inget att gnabbas om.

familjeliv skulle kännas fattigt om vi inte gnabbades om det här Drömmer
  • Anonym (gråtrist)
    Anonym (Majsan) skrev 2022-11-08 14:19:46 följande:

Alltid kul att läsa de livliga fantasier det skrivs om i vissa trådar som denna. Rena fantasi-inläggen av troll som drar en runk.

Ge mig en enda anledning till varför en 25-årig tjej skulle tända på en gubbfet, svettluktande och flintskallig 55+are och tycka denne är attraktiv? Ni är ju lika naiva som snubbarna på dumpen.se tror att 13-åringar tänder på 40+are.

På ett sätt är det dock tragiskt att det verkar finnas så många ensamma drömmare som bara har sina egna fantasier som enda sällskap.

roligast idag! jag gnäggar som en häst när jag läser ditt inlägg, tack för ett gott skratt!
  • Anonym (gråtrist)
    Anonym (tänd) skrev 2009-07-03 21:45:14 följande:
    Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...

Why I Only Have Sex with Older Man Over 50 (cosmopolitan.com)

29-year-old Felicity has been sleeping with men twice her age for the past four years. And she's got no plans to stop any time soon?
    "My name is Felicity* and I only sleep with older men. I first began dating 50+ men four years ago, when I was 25. Ever since I was young I'd always been attracted to older guys, but as I got older I just loved the calibre of successful wealthy silver foxes. And there's something about grey hair that just really turns me on.
  • Anonym (gråtrist)
    Anonym (Himla) skrev 2022-11-09 12:25:29 följande:
    Nyckelorden i denna texten är rik och framförallt framgångsrik, detta är vad hon attraheras av i hop med utseendet. Denna typen av män är de som inte har problem och få till dejter och är attraktiva för de flesta kvinnor (de kan välja och vraka).

Hon ligger med framgångsrika män, män med ambitioner och driv i livet. Inte vanliga medelmän som jobbar som snickare, brevbärare mm eller är sjukskrivna, arbetslösa.
    och sexet

"The first time I slept with an older gent was pretty insane. The whole evening consisted of champagne, good food and a decadent atmosphere. I remember catching a cab with him and just before turning to go home I grabbed his thigh, which was rock solid. This man was on the younger side, being 49, and was in a fantastic physical condition. One thing led to another, and I ended up staying the night in his penthouse apartment.

"The sex was steamy, and his attentive ways during foreplay were so satisfying. I was on cloud nine for days.

"The oldest man I've dated was 65 the time and we had sex several times. It was great; older guys seem to be so much more passionate and self-assured of their performance. They want to please you, whereas some encounters with guys my age have left me very unsatisfied.
    "I love to dress up in sexy lingerie, which most older guys will happily purchase, and they really appreciate it. The best sex I've had has been with older gents. One time a man picked me up and, while standing, went down on me. He finished the job in a minute. It pretty much blew my mind.

• Anonym (gråtrist)

vad gör det om draken lever i sin egen fantasi? han är harmlös, och inte kapabel att knyta ihop det, ens när han får chansen med en tjej, och det kommer inte hända igen

• Anonym (gråtrist)
    wolf666 skrev 2022-11-11 10:50:46 följande:

Trådstarten är kanske lite provocerande. Men, självklart finns det yngre kvinnor som tänder på äldre män. Likaväl som det finns yngre män som tänder på äldre kvinnor. Sen behöver inte alla bli lika dökåta som TS Cool

Finns ens något att diskutera? 

OM det gör Flört
  • Anonym (gråtrist)

kaffedraken är mer än en person

• Anonym (gråtrist)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-11-11 14:13:36 följande:

Du menar som två eller fler killar som lattjar på FL? I den tråden jag nyss skrev i kallade han sig iofs Kaffedraken och här KD. Så ja, det kan va två separata individer. Eller någon som framgångsrikt imiterar honom ibland. Solig

minst 5-6 st olika
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!