Inlägg från: Anonym (Fx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fx)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Anonym (,,,) skrev 2022-09-04 10:43:22 följande:
    Kanske har jag missat nåt,f ör  jag har inte orkat läsa hela tråden, men du tänder väl inte enbart på åldern? Jag antar att du inte tänder på sunkiga, nedrökta, flottiga äldre grannen, utan det ska vara en stilig äldre man? 
    Det finns väl ingen som tänder enbart pga ålder. Inte ens äldre som tänder på yngre.

Sunkiga, nedrökta och flottiga personer har såklart inte i närheten så stora möjligheter att hitta en partner som en person som tar hand om sig själv och håller sig fräsch.
  • Anonym (Fx)
    Jo, det finns nog många bittra tanter som vill skambelägga oss män för att vi gillar
    yngre damer. Så oavsett hur illa man än kan få det att låta, så kommer män alltid tycka att yngre kvinnor är mer attraktiva. Men det finns fler faktorer kring ett förhållande, så det är ju såklart inte solklart att man alltid vill ha en yngre framför en äldre.
  • Anonym (Fx)

Det finns en sådan kraft mot att yngre kvinnor attraheras av äldre män på FL. Det går knappt att diskutera detta ämne utan att det haglar otrevliga och förminskande inlägg. Jag tänker att det står för något.

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!