Lina
Samma sits som du då... plus fyra kg. Fy fan säger jag, det stinker att man kämpar och kämpar och sedan, då man unnar sig liiiiite gott, då bara brakar vikten upp igen. Bajs.
Ang present så ska Lyckeli få en typ av piano-leksak av oss. Man drar på rullar nedanför tangenterna så kommer det ljud. Svårt att förklara, men jag tror hon kommer att gilla den.
Melva
Förstår att du är ledsen då, när L har fått tiden. Men en tid kan man alltid få senare igen, jag tycker ni båda ska vara totalt överens och bestämda för att gå igenom den här saken. Jag har för mig att det är vastektomi (hmmm, stavas det så?) som man kan ångra men inte en sterilisering. Eller? Dumt att göra ngt förhastat iaf.
Sthlm
Jamen det tar säkert jättemycket på kalorierna då man springar efter tre barn! Avis på att du har gått ner ner men antar att du har jobbat för det då tre barn som sagt kräver sitt.
Va va det mer... hm. Har glömt. Har syrrans unge här tills imorgon, han åkte med igår, så det kommer vara fullt ös här idag. Han är Lyckelis största fan men han är även autistisk så det är en del pyssel och knep för att få allt att funka då man inte är van. Dock är han superenkel att ha att göra med; alltid glad och roar sig själv mycket. Mest jag som är lite nervös, tror jag, då jag är ensam med barnen. Marcus åkte till jobbet idag och får ledigt några timmar imorgon för att åka hem och vara med på kalaset. Min strumpa fyller ETT ÅR!
JO - igår var det överraskning på G. VI skulle inte alls bara grilla occh sitta och snacka hos brorsan, utan han tog med oss till Dalslands aktiviteter! Där fick vi åka jättegunga (upp massa meter i luften och sedan släppa en spärr så man gungade fram och tillbaka) och Europas längsta zip-lina. Man hängde i en sele och åkte i en 600 meter lång vajer, och det klart läskigaste var ju att stå på rampen, 6 meter upp på en ställning uppe på ett berg, och kasta sig ut! Men GUD va härligt! Jag ska visa kort sedan.