Augustibebisar 2008, del 8
Jag älskar nummer två, lilla!
Heidi
haha! Jag har inte tänkt på att de har likadana kläder på sig på det kortet. Ska kika senare. Nu - lägga trött bebis. Vi har gjort massa idag så hon är nog bra trött.
Jag älskar nummer två, lilla!
Heidi
haha! Jag har inte tänkt på att de har likadana kläder på sig på det kortet. Ska kika senare. Nu - lägga trött bebis. Vi har gjort massa idag så hon är nog bra trött.
Melva
Bra att du får i dig vatten iaf. Och du har nog rätt i Liseberg - sedan är det inte så roligt då det är så mkt folk. Kan jag tycka iaf...
Rimfo
Hoppas ni får in lite ledig tid under helgen! Bra jobbat.
Jag och Lyckeli har varit ute hos Lana och Elly idag. Roligt värre med god mat, plask i poolen och läskande fruktsallad.
Goood morgon!
Hallon
Det går i vågor hur myket man hinner med tråden. Jag är glad att du iaf kikar in lite då och då.
Idag kommer lilla Tristan med sina föräldrar hit. Sedan ska jag och Lyckeli åka med Marcus föräldrar till landet. Marcus själv jobbar ju tills åp söndag, men då tar han en hyrbil och åker och möter mig hos min storasyster, som bor mellan oss och landet, så Marcus pappa kör dit mig. Syrrans näst äldsta fyller nio, så det blir kalas. Sedan är jag hemma igen, ifall ni undrar vart jag tar vägen. Roligt att det händer mycket, jag vill gärna utnyttna den sista veckan innan jag börjar jobba sedan igen. Men nästa vecka (den sista) måste jag slipa klart sängen och faktisk tjuvstarta med jobbet en dag, för jag är beställningsansvarig på jobbet och varorna måste hinna komma innan alla elever börjar. Och så lite planering som måste göras. Jaja - det blir nästa vecka det. Nu blir det landet, där tydligen jättemånga är nu i helgen. Marcus pappa delar ju stället med två bröder och det är mängder av Marcus kusiner som också vill han lite lant-sol dessa dagar. Men vi har massor av madrasser så någon fläck på golvet ska nog Lyckeli och jag hitta att sova på.
Linn
Det var bra! MEN om de säger att de ska fixa håret - vänta dig inte något mirakulöst. De lockar eller tuperar lite liksom. Men sminkningen var bra (fast vad jag har hört är det tydligen ett väldigt spann på hur bra de är, de olika sminköserna) och fotograferingen gick smidigt. Stå på dig! De försöker ibland pracka på dig fler bilder än vad du vill ha, men välj verkligen bara de du vill ha! Ha så skoj!
Linn
Satsa på överdelen - nederdelen syns inte på så många av korten.
sthml
Åh, va skönt med en sån natt! Hoppas att det blir fler av den varan.
Melva
Skön natt för dig med - det kan du behöva! Gottgott.
Såg nu att ni skrev det igår... jaja, hoppas natten till dag var lika bra då.
GRATTIS, SAM! I efteskott, alltså. Hoppas att den stora dagen blev perfekt.
Buschi
För en vecka sedan började Lyckeli ställa sig själv utan att hålla i något. Hon tar et steg eller två men är lite fegis av sig så hon sätter sig så fort hon tappar balansen det minsta. Men igår på landet så gick hon två meter! Jag bara stod och gapade, men lilla skruttan kom ändå från fåtöljen till köksdörren. Hon höll ju sig, dock - i två fjärrkontroller.
Kvack
Det låter som om ni hade en toppendag! Glad för er skull.
Heidi
Du med! Oj va alla har det trevligt nu. Sånt gillar vi! Kul att du hade det kul.
Jag har just kommit hem från kalas då syrrans näst yngsta fyllde 9 nyss. Lika trevligt där som alltid. Oh innan dess två dagar på landet. Lyckeli har tränat på att gå och då hon inte vågar själv vill hon att man ska hålla handen heeela tiden. Hon sitter ner, sträcker fram handen, tittar med valpögon och "mmmmm":ar högt och tydligt. Då kan man inte motstå att ta den lilla knubbiga näven och gå med henne intill sig.
Buschi
Tack! Det tycker självklart vi med. Jag gillar namnet Lycke, Marcus lyssnar en del på artisten Lykke Li. Så vi fick till det bra utefter det. Hon är INTE döpt efter artisten Lykke Li men jag skulle ljuga om jag sa att vi skulle ha kommit på det utan att ha hört talas om henne.
Mulen men varmt här med. Det var väderrapporten.
Vi ska nog dra till Åby simhall idag för att plaska lite. Om två v börjar nästa kurs i babysimmet och jag är rädd att Lyckeli har lärt sig allt hon kan. Hoppas att så inte är fallet.
lille
MEN SHIT va fint! :-O Förstår verkligen varför ni vill ha det... Det vill jag med.
Jag måste få berätta! Lyckeli har fått fnatt ikväll och går som aldrig förr; upp till fem, sex meter! Hon skiner som en sol och vill bara fortsätta, fortsätta, fortsätta. Hon flinar till och med då hon ramlar.