• Mieria

Irriterande, unga föräldrar.

3 barns mamma84 skrev 2009-05-18 21:58:13 följande:
    Tänk på henne som var 5år och blev MAMMA hur har folk tänkt då ???
    Och tänk på råttan i pizzan, och hunden i micron, och gud vet allt... Allvarligt. Tror du verkligen på allt du hör? Du säger att du har två barn själv och ändå vet du inte vad som krävs för att ett barn ska bli till och kunna födas? hur går det till?? Förklara för mig hur det går till när en femåring blir gravid.
  • Mieria
    3 barns mamma84 skrev 2009-05-18 22:14:10 följande:
    Detta har jag läst på om man du söker på googel så hittar du skriv 5år och mamma.Hon fick sin mens när hon var 4år gammal.Ja detta har hänt på riktigt..hennes pappa våltog henne och det finns bild på henne och då hon var gravid
    Tror du på riktigt att google är en faktabas?? Om du söker på ggogle kan du också finna människor som är gjorda av växter och bilar som drivs på vatten. Är det också sant då?
  • Mieria
    3 barns mamma84 skrev 2009-05-18 22:16:36 följande:
    Men herregud sök på googel om du inte tror mig!!
    Google är inte en faktabas!!! Du kan skriva vad fan som helst där!
  • Mieria
    3 barns mamma84 skrev 2009-05-18 22:17:29 följande:
    men hon blev ju mamma vid 5år gammal många i fl vet om detta..Det är inte i sverig precis
    Åååh så kroppen fungerar annorlunda utanför sveriges gränser? Hahahahaha
  • Mieria
    Ok om det är snat så är det ju riktigt riktigt hemskt, stackars barn att bli våldtagen som 5 åring och dessutom få barn?Vem tog hand om barnet om du vet?
    Men snälla människa hon använder google som referens!! Jag har hört denna vandringssägen sen jag gick i grundskolan! Det är en urban legend!! Sök på råttan i pizzan på google!
  • Mieria
    ToKar skrev 2009-05-18 22:22:51 följande:
    Hon var fem år och åtta månader när hon födde sin dotter, hon är peruan. det är hur sant som helst!
    Hon var det när jag gick i nian också.
  • Mieria

Ni tror på allvar att google är en faktabas. Ok.

• Mieria

Haha människor som ni är otroliga. Om det finns på internet är det sant. Sök nu upp snubben vars ben är träd!!

• Mieria
    BlommyNess12 skrev 2009-05-18 22:28:56 följande:
    Ja om honom såg jag på en dokumentär på 4:an för ett halvår sen ungefär..Fast det är inte riktigt trä, det är en sorts svamp som har samma egenskaper som trä.
    Men... det står ju på ggole att det är trä då MÅSTE det vara sant??
  • Mieria
    ToKar skrev 2009-05-18 22:33:39 följande:
    Men det är väl inte på google man läser? Det finns flera hundra källor plus att det är allmänbildning, den yngsta människan som fått barn genom tiderna!Finns hundratals bilder och artiklar på alla möjliga språk, omg!
    Om du läser skriver 2 barns mamma tydligt att det är sant EFTERSOM det står på googel som hon kallar det!
Svar på tråden Irriterande, unga föräldrar.