• MagdaA

Pladderbebisarna Del 7

go kväll

idag har vi varit på badhuset hela fmailjen, Alex var hur lycklig som helst! sen middag ute. kom hem en stund innan läggningen, men det var svårt att somna idag. tror han var övertrött, har fått gå in fler ggr. å just nu är han i värsta mammiga perioden, bara jag som duger, inte varit så förut. nu har det varit tyst en stund så jag hoppas han somnat.

Lättja: spännande! Å du ser, jag gissade ganska bra va

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

hejja Lättja, knappt 2 timmar kvar, du fixar det

• MagdaA

å GRATTIS LÄTTJA!!! Men du, jag gissade nästan rätt iaf

• MagdaA

Lättja: hej! hemma redan! men hur gick det sen då, efter bajsningen? när föddes lillebror? tycker jag gissade rätt bra ändå

• MagdaA

Lättja: lovar att du låg å knep allt vad du kunde för att han inte skulle komma ut den 27:e

• MagdaA

Kickan: vilja fina barn du har

Börjar suga mer och mer i min bäbistarm nu. Jag och en kompis pratade förlossningar igår. Hon känner sig helt klar efter 3 barn men här fattas det minst 1.

• MagdaA

hej hej!

vilken natt, å dag! Alex somnade sent igår (hade gäster) och har sen sovit USELT i natt, jag skulle upp tidigt å jobba och var jättetrött! vilket  inte är nån höjdare när vi hade provmjölkning, men, de gick bra, alla 270 prover stämde, skönt! Sen frukost och direkt till gymmet, sen hämtade jag en supertrött Alex på dagis, han hade gått själv å lagt sig på en madrass för att sova så han hade blivit ledsen när fröken plockat upp honom. SOmnade som en stock i bilen på vägen hem. Nu har jag hunnit peta i mig salladsrester från gårdagen så nu är jag mätt i magen, och ännu tröttare! Tur jag är ledig i kväll.

Ang ord och prat så är Alex väldigt dålig på de, eller, har pratar mycket, men man förstår inget, igår pratade han turkiska, undrar om det berodde på kebaben han smakade? {#lang_emotions_undecided}

JUSTer: Kul med huset! Fast jag tycker ändå det är lite synd att ni inte valde Övik Samtidigt förstår jag er. Stuga här kanske?

• MagdaA

Angiee: fy fy fy! :- Men du, pallar hon att vara i skolan så snart efteråt? Jag var sjukskriven 6 veckor efter att vi förlorat Ebba och det var nöd å näppe att jag gick utanför dörre första tiden.

Lurkan: ja, väldans envisa ungar vi fått. kommer du på nått bra får du gärna hojta!

• MagdaA

Alex säger också tack tack, fast mååånga gånger "tatatatatatatata" och liksom "vinkar" med högerhanden, fast med handflatan uppåt, typ som att han fått nått i handen. supergulligt

• MagdaA

Hanna: ONEJ! Du är inte värsta sämst! icke! Jag/vi hittar inte heller på saker mer Alex hela tiden å jämt. Det hinner man inte. det är mat å tvätt å städ å fix när man är hemma. Som tur är så gillar ju A att hjälpa mig med sånt, tvätten är typ det roligaste han vet. Men samtidigt försöker jag få gjort saker när han sover så man har lite tid med honom sen. Som nu t ex förbereder jag middagen så att han å jag får lite tid tillsammans sen när han vaknar, så går middan snabbt att fixa sen.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7