morrn. alldelens öm i hela kroppen, inte van att sova längre än till 4. fick sova till 7 idag!
tandläkaren ja. gick som sagt super, A satt alldelens stilla i mitt knä så tandläkaren fick titta och känna. Fliken lossnade ju igår morse men dom ville iaf se så det inte var nån skada, han kunde inte se nått och tanden kändes inte som att den var lös. Han tyckte dock att vi skulle göra en anmälan till vår olycksfallsförsäkring OM det skulle bli nått problem längre fram, men det trodde han inte.
A sitter helnöjd på golvet nu med en ny leksak, eller ett spel aksnke man ska säga, typ som memory fast i trä, jättefint. Han fick det av en granne igår. Vi hade tagit hand om deras kanin medan dom var i fjälls.Påskgodiset gömde vi i skåpet, det tar nog jag och Micke
Idag är jag LEDIG! Ska försöka göra undan lite här hemma sen i kväll blir det en tur till stan. Micke ska till optikern och jag tänkte kolla skor till A, sen ska vi till några vänner och äta smörgåstårta. Jobb i helgen, dubbla pass lör + sön. På måndag kommer min lillasyster hit, stannar till ons el tors, hon är 11, perfekt med en liten barnpassare