Pladderbebisarna Del 7
Kickan: hur går det för er? Hört nått mer?
Kickan: hur går det för er? Hört nått mer?
Hej! Om ni bara visste hur GLADA vi är idag!!! Alex har sovit HELA natten, somnade iofs sent, ca 21, men har inte sagt ett pip förns 7:30. 4 nätter utan välling nu och bara 1 av de nätterna har jag behövt böka lite med honom för att han skulle somna om. HELT underbart! Och vi vågar faktist tro att det här är vändningen. Det bästa av allt är att hela familjen mår SÅ mtk bättre3 då vi alla får sova ostört, underbart!
Tack tjejer, känns helt overkligt men också helt underbart. en sån sak som är en självklarhet för många andra är så stort för oss! Nu hoppas vi bara att det inte blir kans när vi återgår till vardagen med jobb och dagis.
Nääääässsstan så vi börjar fundera på att sätta igång syskonverkstan
Han är ju SÅ mkt gladare på dagarna också. Har börjat leka SJÄLV på sitt rum korta stunder vilken han aldrig velat göra innan.
En tanke slog mig tidigare idag. Nästan läskigt. undrar om påsken är speciell för A på något vis. det var påsken i fjol som han slutade amma, och påsken iår som han ändrar nattrutinerna...
Kickan: har han slutat med huvuddunkandet? Trotsig ja...det är bara förnamnet här. Alex är den envisaste unge jag träffat, man får försöka mötas på halva vägen ibland.
idag hoppas jag få lite roliga klädern. Min bror och hans fru har en pojke som blir 5 i sommar, hon hade en hel låda med kläder som hon skulle skicka ner till oss, bl a galonoverall och annat användbart. Spännande
Hanna: kommer du ge ersättning från start eller pumpar du som med M? Hur länge pumpade du då?
Alex pratar turkiska Bara några få ord man förstår, restet turkiska.
Nån här vars barn haft storkbett vid födseln? syns de fortfarande? Alex har kvar sina både i nacken och pannan/ögonbrynet.
No: säger osm Hanna, kommunikation. Ta upp det med honom och låt honom förstå. säger hur du tycker och känner och hur du skulle vilja att det var. Annars kommer ni aldrig orka när nästa kommer.
okej. Alex har kvar sina, både i nacken och i pannan. syns inte lite tydligt längre men kvar. det i nacken kom fram mer nu idag när jag klippte honom.
Go kväller. Jobbat och nyss tagit en kvällsmacka, snart dax för sängen.
Thezz: kan inte din man vab:a då när L är sjuk?
THezz: mm...förstår hur du tänker. "jag är ju ändå bara hemma..." Men jag lovar, jag hade tänkt precis likadant!
Vad har R gjort? tror jag missat...nån op?
började fnula lite på ev syskon i kväll när jag jobbade, känns bara SÅ himla svårt. inte få bära, lyfta Alex på flera månader, skulle inte funka ju