Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Kickan 84 skrev 2009-04-27 10:35:09 följande:
    Thezz: Hoppas verkligen att det drar igång så att du får ut bebisen snart. Hur länge ska du gå och ha det såhär säger de? Hanna: dig tycker jag inte ett dugg synd om, för liksom du påpekade att jag inte fick klaga innan jag var på BF+4 med June så tänker jag säga att knip du tills du gått en vecka över tiden Puss på dig!
    haha rätt åt mig men jag har ju passerat bf+4 iaf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-27 10:45:33 följande:
    Hanna: vänta till en vecka plus
    haha ok, kungens födelsedag mao
  • Hannnas

Kick

Tänk om man fattade innan hur LÄTT det var med första graviditeten eg jämfört med nu när man har en vildskit hemma som ska lagas mat till, pysslas med, leka, UT flera gånger varje dag, aldrig sova mm mm... *stön*

• Hannnas

Magda.. klart du måste prioritera vad som skulle fungera! Men vad fungerar bättre nästa år jämfört med iår är det jag undrar

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 11:38:31 följande:
    Hanna: Alex kommer förstå bättre. varför mamma inte kan bära, leka, lyfta osv. Sen vet jag inte om jag är redo. ledo för all oro och ångest. redo att vila vila vila 9 månader på raken. rädslan för allt som kan hända, húr det ska gå osv...

Självklart kommer han var mer förstående o klart mer självgående med, men ja, han kommer ju säkert ändå behöva bäras o hållas i på ett annat sätt, är tyngre... Att du känner att du inte är redo gör ju klart ÄN mer att du ska vänta, ingen stress ni har ju all tid i världen på er fast jag förstår klart att ni är sugna, men det försvinner inte

Snö... jag är nog här med hur kan man låta bli fast det blir nog svårare att vara här lika mkt sen iof... men när man börjar jobba igen så {#lang_emotions_djavulsk}

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 13:02:02 följande:
    klart det kommer va lyft å så, men inte alls lika mkt som nu tror jag. t ex alla lyft upp och ner från skötbordet, i och ur bilen... klart allt går att lösa med klättrande på pallar och annat, men det känns ändå som det blir lättare när han är lite större. sen också förståelsen från hans sida när jag måste vila å så.sen har jag ju nästan nyss hittat tillbaka till mig själv, börjar komma iform i kroppen å så, tar tid att komma tillbaka när man knappt fått röra på sig alls under så lång tid.
    i o ur bilen, hur har du tänkt slippa det? de sitter ju i den rackarns stolen fram till 4 o jag fattar inte hur sjuttan de ska ta sig ur den själva?

Skötbordsproblemet kan man lösa med att byta på sängen dit de klättrar upp själva
    O du har nog helt rätt ang förståelsen, hoppas jag iaf man vet ju fasen aldrig... men de är väl helt klart mer självgående på ett annat sätt sen cykla o grejja själva...
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-04-27 14:41:57 följande:
    Bilstolen skulle inte jag se som problem. Wilma klättrar både i och ur den redan. Det blir väldigt skitigt då det är blött ute, men hon blir vansinnig då vi försöker hjälpa henne. Så hon klättrar och sätter sig och säger sedan "Kan själv". Så om ett år Magda ska det säkert inte vara några problem med det.
    Går klart det gör men jag vill inte ha M klättrande på mina ljusa säten icket har iof skyddat rätt bra men ändå...

Oundvikligt till en viss gräns såklart så jag får väl ge vika en dag men än bestämmer jag
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-27 15:22:33 följande:
    Hanna: Ett tips för att skydda sätet är att köpa sånt där sätesskydd som finns på bl.a Babyland. Vi har det i bilen och det är jättebra måste jag säga.
    har gjort men riktit skitiga ungar som klättrar upp lär trycka in skiten under det ändå o överallt runt det.... hatar skitiga bilar
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-27 15:57:04 följande:
    Under det går att undvika hyffsat, de är så långa att de går in under stolen en bra bit. Men runt om är det bökigt när de klättrar upp själva.
    Precis vad jag tänkte... nä blir inget klättrande om jag kan undvika det..

Kick... nä inte M iaf... det var 2007s wilma som gör... M skulle aldrig få
  • Hannnas

Ska nog köpa mig en BiB imorgon när jag är inne o handlar tjohooo

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7