Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:47:13 följande:
    Haha, karriär inom mitt yrke är ju bara att glömma. Det gäller såklart M. Nä, vi har bara pratat väldigt mycket på senare tid och när det är något som han faktiskt hemskt gärna vill så stödjer jag självklart det. Det blir ju som ett litet äventyr med barnen och allt
    Men vad har han tänkt sig o vart? *nyf*

Nu  middag här, grillad lax o potatismos har M beställt med myycket bönor
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:50:14 följande:
    Högst troligt Kanada... men den som lever får se!
    Tänkte just canada faktiskt iom skogen spännande!!!

snö... ska kika...

Nu sover M, vräkte i sig HUR mkt som helst o somnade i min famn när jag tog honom från bordet...
  • Hannnas

snö... hmm måste kika igen stod att det inte var till salu längre

Lurk... usch... hoppas iaf det är någorlunda tillfälligt o pga av den dåliga starten på dan... *kram*

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 12:39:44 följande:
    Jag vet ju att jag är i en svacka, har varit det en period nu. Sen tror jag att en del av problemet är att jag har så svårt att slappna av, jag hoppar högt så fort något låter, även nattetid. Jag kan inte koppla bort huvudet liksom.Jag vet ju också att det blir bättre och jag jobbar massor med mig själv, men ibland trillar jag igenom. Det är så energikrävande att hela tiden skälla på sig själv och "tänka om, tänka rätt" liksom. För det är mitt problem, jag är "programmerad" att tänka fel. Jag känner mig iaf grundligt slutkörd och jag har ingen jättebra lösning på det heller. Barnen tar ju mycket energi, men samtidigt vill jag inte vara utan de för länge heller. Just idag tror jag att mycket handlar om det här med husköpet. Efter flera månaders funderande och väntan och räknande så är allt påskrivet och klart och då liksom kollapsar mitt huvud.
    Det ÄR en "duns" när man gjort nåt så stort som köpt hus, mkt som faller av ens axlar så det är inte alls konstigt... du får tillåta dig själv att känna så..

Vet att du pratar (pratade?) med någon innan, har du fått el får någon form av KBT beh? kan rekommenderas annars... inte alls dumt o du måste kanske programmeras om ist för att fastna...
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 12:54:00 följande:
    Hanna: Jag går ju i KBT fortfarande. Men inte så ofta längre. Jag vet ju att jag måste lära mig tänka från början liksom, bygga upp helt nya tankebanor och det är skitsvårt. Jag ska lägga mig och vila igen tror jag.
    kan du inte få gå oftare iaf 1gg/v??

Vila du
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-04-24 13:23:44 följande:
    Hanna: Lunchade precis med min mamma som jobbar på röntgen. Hon berättade om en tjej på Nueklear (oj, vet inte hur det stavas) som var gravid och skulle få sina barn tätt. Kom fram till att det var du, så du vet nog vem hon är om du ser henne. Skulle hälsa i alla fall.
    hihi jaaa det är jag vem är din mamma??? hur ser hon ut?
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-04-24 13:23:44 följande:
    Hanna: Lunchade precis med min mamma som jobbar på röntgen. Hon berättade om en tjej på Nueklear (oj, vet inte hur det stavas) som var gravid och skulle få sina barn tätt. Kom fram till att det var du, så du vet nog vem hon är om du ser henne. Skulle hälsa i alla fall.
    haha o vad skvallrade ni om eg
  • Hannnas

2007... Klart jag känner igen hon är ju mer stylad där än på jobbet helt klart, kanonsnygg på kortet! man är inte lika tjusig i sitt blåställ (svarar för mig själv iaf )... såååå ni sitter o skvallrar om mig hon vet väl att min kollega (madde) fick en liten tjej för 2v sen vår stackars avd går på knäna...

• Hannnas

2007... du får hälsa henne!! gullig hon är då o ja, världen är skrämmande liten

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7