Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Nu ut i solen med lite mat... behöver färg o fräknar inför förlossningen, man kan ju inte se ut hur som helst där heller

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-23 13:08:23 följande:
    Jag och Alex har varit på studiebesök Åkte en sväng till mitt jobb och klappade korna och kalvarna och tittade på alla stoooora traktorer Sen åkte vi till en jobbarkompis och köpte ägg. Sen har vivarit ute och lekt ända till lunch. Alex var så slut så han somnade på min säng innan jag hade hunnit äta klart. Blev såå ledsen när jag började böka med att klä på och lägga ut i vagnen, men nu har jag iaf fått mig en välbehövlig promenad! Har gett mig den på att få bort det sista nu innan vi ska på bröllop i juli.Hanna: känner du inte till ung? bara ås toppa in och värma på Jag har ju alltid bott minst 30 min från pizzeria så vi har alltid värmt.
    Jo jag känner till fenomenet ugn men tycker inte att det blir gott att värma på, men men man får väl ge det en chans en dag

Åhh vilken härlig dag ändå, Måns skulle älska en sån dag! traktorer o ägg han är fixerad vid båda delar
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-23 13:29:25 följande:
    annars tycker jag att kall pizza är rätt gott också Fast jag äter ytters sällan pizza längre, brukar smaka nån bit av M bara. Min mage kajkar ihop totalt av pizza bra iofs, det är ju inte det nyttigaste direkt, men kan vara himla gott ibland. som tur är har dom en supergod kebabsallad med fetaost där vi brukar hämta mat ibland
    Hemmagjord pizza äter jag gärna tycker det är godare faktiskt
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-23 13:33:16 följande:
    du har så rätt...Nja, måns är väl rätt ok ändå...bara det finns en grävskopa eller traktor så
    haha sötisen jag märker knappt på M heller när han har feber, fattar inte... själv skulle man ju varit helt utslagen
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-23 13:43:06 följande:
    ja det funkar bättre, då kan man ju välja att blanda i annat än vetemjöl också, och dra ner på ost och fett...åh, idag är jag ledig HELA dagen och HELA kvällen, mejobbar sen fre-lör-sön-mån-tis *suck* MEN, i kväll blir det mys. M blir kvar på jobbet och fixar lite med bilen, sen när A somnat ska vi äta taco-tallrik framför tvn
    haha vi är olika där jag är allt utom nyttig, el iaf väljer jag det inte på det sättet... ääälskar fett o ost så det vräker jag gärna på men soltorkade tomater är SÅ gott på pizza o det finns ju inte på alla ställen... o ruccola o mozzarella mmm
  • Hannnas

thezz... jaaaa vad roligt att höra  hejja som fan rent ut sagt för nu ska bebis UT

Mitt enda roliga idag är ju att jag köpt en gräsklippare o beskurit buskar upp på ena entren

• Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-04-23 20:35:27 följande:
    THEZZ: Åh va spännande! Hejja hejja!!! HANNAH: Hur går det med dina förvärkar då?? Inte känt något mer?HF: Men stackare är du inte frisk än! Förstår att du är trött på att inte kunna äta normalt.
    Nope inget alls, blir nog inget barn

Nu loggar jag ut för idag, synes imorgon
  • Hannnas

Morron

Tidig idag... såå kymig i kroppen, vet inte vad det är, men det är iaf NADA på G

Hoppas hoppas att det händer ordentliga grejjer för T nu el att hon rent av fått sin fis

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 07:44:27 följande:
    Heja Thezz!! Själv är jag helt förstörd av trötthet idag. För det första sover jag väldigt konstigt känns det som, svårt att förklara. Men jag vaknar och har svårt att somna om t.ex. Dessutom hade Laban världens utbrott i morse och fick åka till dagis i pyjamas. Suck. Jag vill bara gå hem och lägga mig, kanske gråta en stund. Det är så jäkla jobbigt vissa dagar.
    KRAM
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 07:55:59 följande:
    Tack!Det är fasen inte kul. Han bet mig, rev mig, slog mig, nöp mig och var helt galen.Ikväll ska jag och J på fotboll, jag tror att det är precis vad jag behöver. Komma ut bland folk utan barnen och göra något. Det var otroligt länge sen sist.
    usch så trist skönt att få komma iväg ikväll iaf! även om det är nåt så triiiist som fotboll
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7