Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Angie... ja herregud ja, galet såg ju på det där programmet Nytt läge, där visade de hus i 10millesklassen o de var i NOLL skick och då berodde ju priset enbart på just som du säger, området var nåt i huddingen som gick lös för 7mille o det behövde totalrenoveras

Zago.... neeeeeeeeej men du, misströsta inte för då var det helt enkelt inte menat, ert hus står o väntar någonannastans o det är säkert just ett HUS ni ska ha *kramar*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:16:13 följande:
    HannahJag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar???? Jag har ett meddelandet till Y:etKära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat. HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Näää jag fattar inte heller o iof ÄR det ju stor skillnad där ni bor, insatserna ser annorlunda ut, lönerna... men i slutändan har man ju ofta lika mkt el lite kvar ändå...

TACK söta du för detta framförande, tror jag har en trög unge men det framförs omedelbums

Zago... tyvärr...
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:21:50 följande:
    Hannahkänner ni för fler barn efter Y?
    Icket! nä efter Y är det stopp... vill inte ha fler..  o vill inte vara gravid igen...
  • Hannnas

Söt nu presbild angiee förresten

• Hannnas

LaG... tror jag har inbillat fram magen för någon bebis är det inte på väg iaf....

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 11:05:13 följande: