Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Angie... ja herregud ja, galet såg ju på det där programmet Nytt läge, där visade de hus i 10millesklassen o de var i NOLL skick och då berodde ju priset enbart på just som du säger, området var nåt i huddingen som gick lös för 7mille o det behövde totalrenoveras

Zago.... neeeeeeeeej men du, misströsta inte för då var det helt enkelt inte menat, ert hus står o väntar någonannastans o det är säkert just ett HUS ni ska ha *kramar*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:16:13 följande:
    HannahJag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar???? Jag har ett meddelandet till Y:etKära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat. HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Näää jag fattar inte heller o iof ÄR det ju stor skillnad där ni bor, insatserna ser annorlunda ut, lönerna... men i slutändan har man ju ofta lika mkt el lite kvar ändå...

TACK söta du för detta framförande, tror jag har en trög unge men det framförs omedelbums

Zago... tyvärr...
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:21:50 följande:
    Hannahkänner ni för fler barn efter Y?
    Icket! nä efter Y är det stopp... vill inte ha fler..  o vill inte vara gravid igen...
  • Hannnas

Söt nu presbild angiee förresten

• Hannnas

LaG... tror jag har inbillat fram magen för någon bebis är det inte på väg iaf....

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 11:05:13 följande:
    angie: 3,7...oki men som du skriver i sthlmsområdet är det ändå inte så mkt...men visst e det sjuka priser...vi bor ju i etuna o byggde nytt 05/06, för 2,3 ....hade tur för idag skulle vi nog va uppe på mycket mera....närmare 3 tror jag...
    o då gjorde ni väl ändå väldans mkt själva?
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:12:52 följande:
    Helt galna priser, jag som tycker 1 mille är mycket pengar Får man iofs inte ens ett sketet radhus här i stan för, men vi har ju som sagt inga planer på att bo i någon stad heller.
    1 mille ÄR mkt pengar, oavsett var man är tycker jag... sen vad man får el inte är ju nåt annat... men mkt pengar är det...

Åhh jag är så glad att vi har vårt lilla hus redan, är SÅ trött på hemnetletandet o allt det där, samtidigt var det väldans kul sen är jag jätteglad att vi fick vårt hus till ett så bra pris, trots att det är dyrast i byn...
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:21:18 följande:
    Hanna: Man får vara överlycklig när man "hittat hem" För oss lär det dröja rätt länge för planerna ser lite ändrade ut för tillfället, men, den som väntar på något gott...
    Visst får man man känner sig så lyckligt lottad när man kan bo som vi gör när man jämför vad man får för samma pris på andra ställen

Tiden går fort o snart har ni ert K-hus
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:32:44 följande:
    Hanna: Just nu ser planen ut som så att det antagligen inte blir något husbygge förrän barnen är på G att flytta hemifrån, och då behöver vi ju inte ett så stort hus längre
    varför? vad har ni för planer fram till dess tänker du??
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:43:06 följande:
    Hanna: Antagligen utlandsjobb och sånt därnt... karriär kallas det visst...
    what? vad spännande? nu får du allt berätta mer

Karriär har jag lagt helt på hyllan
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7