Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Thezzizen skrev 2009-04-27 07:33:26 följande:
    Det har vi verkligen inte råd med. Dagisbiten fixar jag, bara grusväg o ingen trafik...Det är inne´i stan ja inte vill köra, men jag får se hur det känns då...jag vll att han ska fälja med så har han mäjlighet till det kanske han kan komma o hämta mig..
    Men herregud.. skit i BM då! el be någon av dina föräldrar köra... fasen, köra i stan med värkarbete det GÅR ju inte tok
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Zago... man hade ju inte riiiktigt förväntat sig att gå över med B2 längre än B1 ... Något nyt hus på G? brukar ju ramla in lite i veckosluten

• Hannnas

zago... näå du ska inte gå mer över tiden med B2 ... o landet är ljuuuvligt att bo på kan jag säga kommer aldrig flytta tillbaks till stan

NO... ajaja stackare inte kul att ha ont, har själv ont konstant här, fast i ryggen mest... inte kul

• Hannnas
    numberone skrev 2009-04-27 09:03:26 följande:
    Hanna:Mmm värk suger!! Det sitter ju så underligt i sittbenet och framåt , trodde inte ens man kunde få ont där om man inte varit ute på en mila lång cykeltur. Hostar jag så gör det ont i hela snippan...
    uscha ja, man kan ha ont på de mest besynnerliga ställen när man är gravid uppenbarligen...

haha när jag hostar el nyser känns det som hon ska åka ut
  • Hannnas

Thezz... du kör väl inte inne i stan sen?? o hur gick det att köra nu? måste du inte stanna i värkarna??

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 09:27:29 följande:
    Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!
    enl rUL 5 dagar över, enl övr UL o SM 6 dagar över.. MEN jag får väl vara så positiv jag kan o gå efter rUL så 5 dagar...
  • Hannnas

Magda... ang bebis, ställ en för o mot lista för du kan ju som säger inte bära o det kanske du måste delvis nu, sen tror jag sällan man kommer undan bärandet helt med barn o A blir ju tyngre för var år... svårt...

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-27 09:52:57 följande:
    Snö, kollat ellos då?Hörrni, måste fråga hur hade ni gjort?Ska jag be om en svepning idag eller inte? Tror ni det är ngn idé?
    Japp skulle jag gjort, ev be dem ta hinnorna faktiskt iom att du redan är öppen såpass o har ett pågående värkarbete...

Jag gillar inte min BM o vill eg inte alls att hon ska pilla på mig så jag vet i fasen hur jag ska göra på onsdag pillar själv hellre...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-27 10:07:54 följande:
    Grejen är att de inte vill ta hinnorna (även om de är ok nu iom att bebis fixerat sig) eftersom jag inte har tillräckligt bra värkar, då risken blir att det blir som förra gången. Och det är det jag tvekar lite till nu ocksp, om de sveper så får jag en jävla massa pinvärkar som ändå inte ger ngt... Hon gjorde inte det på förlossningen igår så slemhinnorna var sköra och det gjorde jätteont då hon bara kollade hur öppen jag var... och det gav ju taskiga värkar bara det...Eller om det är det som krävs...
    Jadu, ingen aning då, vad sa de på fl ang svepning då?
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-27 10:18:04 följande:
    Hanna, hon sa bara att de fanns en liiiiten kant som hon kunde vispa bort där, men hon gjorde inte det då det gjorde så pass ont just då. Och jag blödde jättemkt efter att hon hade känt bara...Nä lite mascara måste jag hinna slänga på...
    Ja då skulle jag skita i det, skulle kännas lönlöst tror jag, iom att det gjorde så ont o inte är nåt att svepa ändå...

Har du inga värkar alls på fm? el hur ser det ut nu, är de väldans onda, långa korta ja tell!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7