-
haha OJ men va, nu missuppfattar jag nog tror jag... el budade ni in 1 mille eller ligger budet på 1 mille? o vad ligger budet på nu?zagolik skrev 2009-04-21 18:45:05 följande:Hanna. Japp! Vi la en mille. Har inte hört nåt mer nu så nu hoppas vi det är tyst framöver
-
haha jamen då är jag med lät som att ni la IN en mille hihi *hejjar som fan*zagolik skrev 2009-04-21 18:50:21 följande:Nu ligger budet på en milijon. Det är vi som la det. *Galet jag vet*
Hur många är det ni budar emot nu?? -
Spännande! Det är ingen budgivning ni kan följa via nätet då? för då kan man ju se hur många de är o vem som hoppar av?zagolik skrev 2009-04-21 18:54:22 följande:Det vore ännu mer galet!!! 1 milijon 925 hade det legat på då!!! Ha.ha!!! Vi budar mot en tror vi...för när vi la bud så en halvtimme efter kom ett nytt...men sen vi la en mille har det varit tyst! Spännande!!! Men inte som när Ylvis kommer Kram!!!Nu ska jag lägga Emil men kommer in hit sen i kväll igen!
Är det bara en så är ju chanserna görstora för ni har ju en bit kvar till ert tak!
*hejjar* -
Thezz... men vad fan rent ut sagt jag vill inte se dig här hur mår du, några känningar el förändringar????
o visst är det skitkul att passera bf... fy så trist... men men... min bebis har oxå växt fast o jag har faktiskt börjat undra om inte det är april 2010 hon är beräknad?
-
angiee... ALLT är dyrare än om man väljer ikea man kan inte jämföra ikea med nåt, heller inte kvalitetsmässigt iof... samma när det kommer till badrum o blandare o sånt, ikea spelar annan liga... men är inte alls lika fint som de "riktiga" grejjerna heller om du frågar mig
Vad var ni tvugna att välja bort, inte din vinkyl va?
Här blir det ingen bebis imorgon det är jag säker på...
-
angiee skrev 2009-04-21 19:24:34 följande:Hannah Nej, utan eftersom vi valde en speciell lucka behövde vi ha laminerade sidoskivor för att det är "snyggare" än målat, så det valde vi bort, till viss del, sparade en del på det + att vi bytte ut en sats med lådor mot ett 60 cm skåp istället , Så mycket dyrare med lådor!!!!!!! Ikea är annan liga, håller med...
Ja lådor är dyrt o man vill ju klart ha sådana som går tillbaks av sig självt o stänger ljudlöst med man kan ju kolla om man kan skita helt i vissa tillval o kanske lägga in själv senare, kan bli billigare?
haha samma som med vår toastol, barnen kan inte klämma sig på den sen
Kök är svindyrt... Kök o Badrum är feta poster i ett hus...
Thezz... samma som här då... mer flytningar (sen 1v ungefär iof) o klart mer onda hårda ihållande SD... för mig gör det idag ondare i blygdbenet än någonsin med
-
gott ingen aning om man kan välja till det senare på toan faktiskt... men det borde man väl kunna göra tycker jag? vi har en vägghängd toa med låg cistern så en liten fin hylla bakom... sen har jag designat in toan i ett litet "bås" i rummet alltså en liten vägg som skymmer den delen så man kan sitta lite gömdangiee skrev 2009-04-21 19:31:06 följande:Hannah De där braiga lådorna är redan standard i köket så det behövde vi ej göra tillval på Det där med toastolen vill jag ha, kan man välja in det efterpå?
-
what?angiee skrev 2009-04-21 19:32:01 följande:TJEJJEN HAR PLUSSAT!!!!!!!
KUL!! Varför ropar hon inte ut det här o hoppar bums in i listan
GRATTIS tjejjen!! -
Busigt
Nu kvällis här..
-
Så... nu har man mumsat äggmackor o druckit blåbärste
Shit ni skulle se när jag går ni skulle garva ihjäl er kan seriöst inte få ihop benen har så svinigt ont där...