Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-04-21 08:33:33 följande:
    Hannah Imorrn händer det!
    Ja det vore ju nåt... vill ha min kropp o mitt LIV tillbaks! *urk*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:38:20 följande:
    Men du...Snart kommer ju yrvädret & då kommer du få ett helt NYTT liv! Kanske en bra kropp också, om du har tur!
    Nytt liv ok... bara jag får min kropp för mig själv
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:43:23 följande:
    Hoppas För min sprack den drömmen efter barn nr 1
    haha vaa?
  • Hannnas

Angie... jo det fattade jag... men ändå, skönt att slippa ha ungen inne i kroppen o den blir ju ens egen först efter förl... jag tänker absolut inte amma heller så MIN kropp

JUSTer.. ja fasen det kan man fråga sig!

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 08:56:43 följande:
    Jag önskar att jag hade kunnat amma men den PERSEN som det var med Vendla vill jag inte gå igenom igen! Skrikig unge vid en bauta tutte som levde sitt eget liv & flöt runt till höger & vänster. Jag var aldrig en av de lyckliga som kune släppa fram löken & låta barnet söka sig till bröstet. Nä fy fan! Lirka, bända & vrida på allt för att det skulle bli bra + RYGGVÄRK! Nej tack! Flaska är perfa!
    usch ja det lät ju inte heller så trevligt... jag gillar det inte heller, känns så fruktansvärt fel o onaturligt o inte alls mysigt... o bara för det känns det som att tar upp min tid i onödan, herregud så mkt oftare man matar o har sig jämfört när man flaskar... nä inget för mig, har ju M nu med...
  • Hannnas

JUSTer... flåt mitt ego.. grattis såklart!

Lurk... vårta i ögat? brukar inte häxor ha dem på näsan

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:03:51 följande:
    Bebisar får lika bra med närhet trots flaska, sen är det ju skönt att kunna dela matansvaret med pappsen också. Tyckte inte heller det var mysigt, bara jobbigt & gjorde ont KOM NU YLVA! GRATTIS JUSTer!!!!!!
    Jepp närhet har inte ett skit med enbart amning att göra... o som mat är det precis lika bra med flaska... o bra mkt smidigare... tycker iaf jag smaksak det där...

Jaaa varför HÖR hon dig inte! *lockar på ungen*
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:10:38 följande:
    Hm... Min mens är BORTA!?!?!?! Fattar ingenting, kollat i min kalender (eftersom mensminnet är kasst) när jag hade den sist & det var 10 veckor sedan Tror dock att jag haft en emellan som jag inte antecknat. Men inte ett spår av tant röd än så länge, inga känningar eller nåt. Kan spiralen börja spela ett spratt så här långt efter insättningen ??? 1 år nu jue....
    hmm knas? det har ju iof hänt mkt nu med hus o grejjer o det kan ju påverka hormonerna?

Hur säkert är det med spiral, kanske du ska testa för att utesluta nåt iaf?

Lurk... hahaaa "vårtlös" ja det låter bra
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:16:54 följande:
    Men vi har inte humpidumpat så mycket så OM en liten rackare skulle slinka igenom känns det vääääldigt osannolikt! Oj, kan inte ens föreställa mig vad vi skulle göra i ett sådant läge om jag var gravid igen... Skulle INTE fungera!
    jamen du vet ju att det inte är antalet ggr man "humpidumpar" som räknas

Kolla så kan du iaf utesluta, det är säkert alla dina "hushormoner" som spökar till det annars..
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-21 09:25:04 följande:
    ... annars är det KÖRT!
    Näää jamen ärligt, vad gör ni OM?
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7