Pladderbebisarna Del 7
Nä sätta sig ner med Y 1h skulle M aldrig tolerera, o man kan ju inte bara släppa Y om det händer nåt då heller (som att M går ut i köket o börjar busa med nåt )
Linda... min erfarenhet av amningsnapp är att de suger ÄNNU hårdare bara o ja de säger ju att det går över men hur länge ska man ha det som att det svartnar framför ögonen o ser stjärnfall liksom... herregud...
Angie... o fy, låter inte alls kul... har du inte sökt hjälp tidigare?
Linda... här gör det minst lika ont som sist
Angie... hahaaa du har rätt! ska skärpa upp mig
Nä nu ska dagen börja planeras, ska ju bli utskrivna från BB idag
NO... inte alls kul att pumpa o ge i sond! Jag pumpade ju o gav M i kateter o sen i flaska, men fy fan vilken skitslit!
Nä nu loggs det ut Ha en fin dag alla
TACK
Sötast i världen är hon tycker jag, NU iaf för dag1 tyckte jag knappt det men ojoj så söt hon är nu o så mkt man älskar henne redan
Snö... klart det är en Ylva
Lurk... tappat bort spiralen lät läskigt? o visst är hon lik A, mitt första intryck med färgerna är helt klart han, hela ögon o pannpartiet med... bara munnen som är min o näsan, som man kan se just nu iaf...
Idag har jag kommit till dag skittrött... Ylva äter jättebra på nätterna mao bara 2 gånger (vid 01-02 o sen vid 04-05) så det är smidigt... tuttsen är huuur ONDA som helst däremot så nu undrar jag faktiskt själv varför jag plågar mig, råmjölken är ju slut nu så alla viktiga AK har hon fått, blev ju sent avnavlad med... hade det inte gjort så satans ont så hade jag nog tyckt det var lite mysigt att amma henne när man är hemma men detta är verkligen plågsamt har kommit in i en ond cirkel ang detta känner jag, just när det kommer till vad jag eg vill o önskar..
Har fått huuuuge probs med en ischiasnerv, någon som haft det???? Kan knappt stödja på ena benet
Thezz... välkommen hem! Trist att L var så lessen o visar svartsjuketendenser, hoppas det släpper! Hon behöver säkert bara lite tid på sig Hur mår du annars? eftervärkar, blödningar, läkning? Hur gick förlossningen? ja jag är jättenyf på allt så fort du orkar berätta såklart