Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

after eight skrev 2009-05-07 14:04:56 följande:
    *drömmer om en GÖRstor tomt*
    hihi måste ju slänga in lite västgötska eller hur

Vår tomt är stor men sluttar o det är urstörigt! sen ligger huset på ett berg så man kan inte gräva ner vad som vart man vill... oxå störigt!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Goddagens

Lättja... underbara ungar

Angiee... jadu, tänk så här, om hon vill ha dig där lika lite som du vill ha henne där så kan det ju bli rätt kul {#lang_emotions_djavulsk} gå bara dit, var skitsnygg o trevlig o njut av en fest o låtsas inte bry dig...

Thezzz... låter som er natt var precis som vår då o det var ju en kanonuppgång på dessa 5 dagar Noel har gjort

Även vi har haft bvc här idag, snuttis vägde ju sin födelsevikt redan i måndags på 3450 och idag ökat med 180g till 3630 Tyvärr är inte mina sår borta har snäckorna o de underlättar massor verkligen, men hade dem inte inatt och det fick jag o snorpan erfara imorse när hon sög lika mängd blod som mjölk... blä! gör fortfarande jätteont med... *suck*

• Hannnas
    zagolik skrev 2009-05-09 22:58:31 följande:
    Hanna & Jazzy:Tjohoooooo!!!!!Morden i midsommer kommer i sommar!!!! 4 avsnitt bara men ändå liksom. Det är ju nåt ilf. Men det kanske ni redan visste.
    wiii jag vet ingen sommar utan MORD

Här är det underbart idag, amningen börjar äntligen kännas liite lättare även om det fortfarande gör ont i början... vet i fasen hur jag ska klara mig utan snäckorna dock

Kick... hur länge använde du dina snäckor??? för jag var ju utan dem bara en natt för ett par dygn sen o då blev det jättekass direkt så jag vågar inte sova utan dem ens o det är skitstörigt för jag hatar att sova med BH

Nu ska jag läsa igenom lite...
  • Hannnas

Ohhh nu såg jag att jag har missat nåt riktigt roligt

GRATTIS till bra resultat LaG !!!

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-10 10:18:06 följande:
    Såå nice... Här har Måns feber igen   vete fasen varför. Inga andra symptom alls....
    Min M har oxå haft feber i perioder i vintras utan andra symptom... tror inte de måste ha några symptom på annat direkt, men kul är det inte... pigg var han alltid med... knas...

NO... nope läcker inte alls mkt, lite såklart men jag byter hellre top varje dag än sover med BH faktiskt.. får vänta tills "snäckkuren" är över...
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-05-10 14:37:23 följande:
    Va skönt!!! Jag var helt blöt....å inte låg inläggen still så jag fick dela på bindor och lägga i istället så det täckte rejält!
    Bindor låter ju sådär halvkul
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 09:27:34 följande:
    Här hade måns 40 gr igår, hua!!!! Inte kul...nu har han bara 38.6...
    Såg dig sms först för en timma sen! flåt!! TRIST att M är så nedsatt om han är så allmänpåverkad ring barn o fråga om råd tycker jag, för min M har ju nästan aldrig varit påverkad av sin feber trots att den kommit upp i 40, tokigt... Hoppas din M kryar sig fort iaf

Lurk... BLÄ för sjuk karl, nästan värre än sjuka barn

Amningslinne som ni pratar om håller inte snäckor på plats, har iof bara boobs amningslinnen men det kanske finns bättre?

Kick... ahh ja 2v blir det nog minst här, på ena bröstet är det fortfarande sår o bitar där det inte finns någon hud än...
  • Hannnas

Jaz... haha nä magen är inte så snygg längre inte lika tajt som i v40 direkt

Men jag kommer i mina gamla jeans redan! o har faktiskt bara 3kg kvar till utgångsvikten

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:15:18 följande:
    shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_UN...Hanna, kolla här...
    TACK ska kika på dem live vid tillfälle... när fasen man nu ska ha tid numer

O ang vikten, jag fattar faktiskt inte vad som hänt eg för det bara rasar av mig o fortare än sist t o m... då tog det 4v innan jag kom i samma jeans... knasigt... iof gick jag inte upp lika mkt (gick upp 4kg mer då) men ändå...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-05-11 10:32:45 följande:
    som sagt...jätteorättvist!!!!!!
    flåt...

Men jag har fått en kliande höna ist ... fy fan! hatar det, har bara haft det en gång tidigare o det var efter Måns förlossning, för mkt bindanvändande helt enkelt men vad sjuttan ska man göra...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7