Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Hanna: Härligt att du fick en sådan drömförlossning! Underbart, låter som när S föddes, var knappt ens öm efteråt!

• Kickan 84

Zago: finns ju de som har krysvärkar i 6 timmar, de har säkert 400! Stackars människor!

Själv vet jag inte exakt antal värkar, men jag krystade 2 ggr med Seth och med June typ en halv gång, hon kom liksom ändå men jag fick ju inte krysta för hon skulle inte komma minsann

• Kickan 84

Lurkan: Förstår det, då hade du väl träningsvärk i hela kroppen sen va?

Vad spännande med flytten

• Kickan 84

Hanna: Skönt att det går så bra! Försår precis det där med att de blir till sig Klart att han älskar henne, enda gången S inte är helgo med sin syster är när han trotsar OSS... när de är helt själva hämtar han saker åt henne, bläddrar i böcker för henne osv

• Kickan 84

Förresten när får man se bild på underverket?

• Kickan 84

Zago: Ojdå, hoppas att de får stopp på blödningen snabbt! Läskigt Blev det snitt igen eller vad?

• Kickan 84

Gallina: Tycker också att du ska vara ledig, man kan behöva vilan. Inte minst för psyket. Hur snabbt får ni svaret? Lycka till!

• Kickan 84

Thezz: Vad roligt att höra av dig! Stort grattis till lillebror! Hoppas att du mår bra och får komma hem snart!

• Kickan 84

Hanna: Fint att du ser städad ut i hönan

Underligt med koll, jag tappade ju mkt mer men mig kollade de inget extra, allt upp till 1 liter är ju "normalt" sa de på BB här, jag tappade ju 1,6 eller vad sjuttan det nu var och de frågade bara hur jag mådde ett par ggr.

• Kickan 84

Lurkan: Förstod inte heller Bröggstuga och jag är ändå från norr, så det är nog inget vedertaget.

Magda: Min pappa har gigantisk gräsmatta och visst var det kul att kunna springa fritt när man var liten, men jag skulle aldrig ta över den gården för jag skulle smälla av om jag var tvungen att klippa gräset

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7