Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Hanna: Nej, hon ligger ju en kurva under på vikten jämfört med längden så tjock har hon aldrig varit. Nu misstänker jag dock att hon tjockat till sig lite, riktiga valkar på magen Vägning i morgon.

• Kickan 84

Magda: Jo, det kom fram. Inte hunnit svara bara. Men tyvärr blir det nog inget nu, jag har verkligen inte tid att planera in något nu innan examen.

• Kickan 84

Goddagens!

Med S kunde jag inte ha ringen länge alls, kanske till v. 30, denna gången kunde jag ha båda ringarna till någon vecka innan hon kom. Hade det dock inte ändå för jag hade sån värk i händerna (kapraltiunnelsyndrom).

Idag ska lilla J vaccineras och vägas+mätas, ska bli galet spännande då vi inte vägt henne sedan hon var 3,5 mån

• Kickan 84

Hanna: Men GUD, har han inte blivit väldigt lik sin pappa?

Ska kolla in magen nu

• Kickan 84

Hanna: Tycker att han visst ser lik ut, då får hälsa det till A för om så inte är fallet lär han ju inte höra det så ofta. (Är samma med M och han blir väldigt glad när han får höra det iaf )

• Kickan 84

AE: Har inte satt in någon än, ammar ju ännu. Ska börja när jag slutat amma men det lät ju inte alls trevligt med vikten Har ju stora problem redan i o m PCOS.

Hanna:

• Kickan 84

Är ni less eller?

Tycker faktiskt synd om er, var så less mot slutet att jag bara grät.

• Kickan 84

Hanna: en viss bild på en framtung mamma kanske?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7