Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Hallå!

Jessica - Grattis till lyckat UL!

Lurkan - Välkommen hem! Vad spännande med hustitt!

Här är det fullt upp, ska iväg och hämta en drös med böcker till uppsatsen som ska plöjas i påsk. I övrigt har vi inte mycket för oss, för M's familj så gäller det att få hans syrras hus färdigt så ingen har direkt tid. På min sida har ju alla pälsdjur och M är allergisk så vi blir hemma.

Seth har fått virusprickar och ser ut som en salami, tillsammans med feber såklart. June är också kinkig, båda framtänderna uppe håller på att spricka igenom och dessutom är hon skitsur för hon försöker krypa men får inte riktigt till det än!

• Kickan 84

Magda: Vad härligt att ni inte behöver ha honom där mer än så! Det är ju toppen!

• Kickan 84

Magda: Nä, har inte ens fått tag på rätt kärring! Ska ringa igen på tisdag.

Tror att det spelar stor roll vad barnen tycker om dagis hur mycket de är där, de barnen som kommer först är ju ofta de som går sist och då är det ju ofta nästan läggdags för dem. Känns lite tragiskt och ont i mammahjärtat sånt där. (Har ju jobbat på dagis förut!)

• Kickan 84

Magda: Vad härligt!!! Äntligen!

Hanna: Kroppsform rund är inte den trevligaste, tur att det kommer något bra utav det... för i övrigt är det mest bara vidrigt att vara gravid tycker jag...

• Kickan 84

Magda: Vad kul att höra! Det är verkligen A och O med god sömn, Seth var inte alls sig själv när han dunkade huvudet och sov dåligt om nätterna, nu gör han som du säger om A... leker själv, är nöjd och glad... (iofs jäkligt trotsig men... det är väl som det ska?)

• Kickan 84

Hanna: skönt att du bestämt dig

Magda: så gott som, det händer ibland men inte alls som förut och det är väldigt skönt. spännande med lite arvegods, man kan ju hitta riktigt roliga saker dessutom!

• Kickan 84

Snö: Ryska kommer det nog vara mellan det man förstår ett bra tag till... Seth säger ofta boooudii ouuu eller något liknande och vi fattar inte ett skit

I övrigt pratar han dock ganska bra... men ja, utfyllnaden är ju ryska , arabiska eller något ditåt.

• Kickan 84

Angående storkbetten försvann de kring 8 mån för Seth, han hade i nacken. Lillasyster har i hårbotten men snart är det så mycket hår att de inte syns ändå

• Kickan 84

Magda: Vi har överdragsbyxor och en skaljacka, fleece under när det behövs. Tycker det set vi köpte till Seth är helt kanon!!

Nu ska jag till psykologen...

• Kickan 84

Hallå!

Nu är jag "fri", alltså de anser att jag mår tillräckligt bra att ta mig vidare det sista steget själv och det tror jag med. Det känns jätteskönt.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7