Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Lurkan: Eftersom vi fyllde badkaret med det jag och bröderna hade som små så tror jag inte att vi behöver mer, men bra tips ändå!

• Kickan 84

lurkan: Inte hela, men halva... slängde i allt där för att diska upp allt och blev chockad över hur himlans mycket det egentligen var.

• Kickan 84

Idag har vi handlat växter till våra rabatter, och till skillnad från alla andra vet jag inte ett dugg om vad jag köpt utan litade helt blint på tanten i affären att det skulle funka bra just där vi ska ha dem! Är ju helt ny på sånt här

Utöver det har fyndhyllan letat sig upp i barnens rum och sängborden i vårt rum, känner mig skitnöjd! Helt gratis ju! Bilder finns i bloggen.

Sen händer inte mkt, den där förbaskade uppsatsen bara som ska in på torsdag och det känns som att jag glömt något för jag får inte ihop en så fet diskussion som jag hade trott... tur att jag har lite tid att tänka!

• Kickan 84

Hanna: Står väl på plantorna vad de heter men jag har inte tänkt gå och kolla Ska se när jag planterar dem, måste bara skriva färdigt uppsatsen först!

• Kickan 84

Seth har nästan slutat prata för tillfället, bara en massa haranger som man knappt förstår jota av...

• Kickan 84

Hanna: Pausar lite just nu, strax färdig faktiskt Känns helt läskigt!

• Kickan 84

Thezz: Har du prövat att utesluta något livsmedel själv? Junes skrikningar blev lite bättre när jag inte åt lök iallafall.

• Kickan 84

Thezz: Rotfrukter, allt som är gasbildande egentligen. Seth fick jätteont i sin mage när jag åt choklad, så det kan också spela in. Pröva att ta bort all lök, även den tillagade. June klarade inte ens av buljong som var kokt på lök...

• Kickan 84

Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan

Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar

• Kickan 84

Vet ni vad? Nu är jag 1 sammanfattning ifrån att vara färdig!

• Kickan 84

lurkan: Tar den på onsdag, efter opponeringen!

• Kickan 84

NO: Finfina magen!

Saknar dock inte min det minsta och den var inte sådär fin heller...

Jazzy: Grattis på er dag!

Nu är arbetet färdigt här och jag känner mig så himla nöjd!

• Kickan 84

Hallå!

Även vi har gjort våra medborgerliga skyldigheter idag och röstat, vi bor rätt nära vallokalen så det gick snabbt och var tomt när vi kom dit, skönt att slippa kön.

Som de flesta säkert vet nu så tog jag min examen förra veckan och det känns så himla himla skönt, nu ska jag bara njuta av sommaren hemma med barnen

Hur är allt med er andra?

• Kickan 84

lurkan: Härligt med rensning, vi borde gå igenom vår klädkammare vi med, även om vi inte ska flytta. Känns som att det är ett ställa all bråte man inte vet vart man ska göra av! När är det ni flyttar nu igen?

• Kickan 84

Ja, det är ganska konstigt... att man kan packa ner hela sitt hem

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7