Pladderbebisarna Del 7
Lurkan: Eftersom vi fyllde badkaret med det jag och bröderna hade som små så tror jag inte att vi behöver mer, men bra tips ändå!
Lurkan: Eftersom vi fyllde badkaret med det jag och bröderna hade som små så tror jag inte att vi behöver mer, men bra tips ändå!
lurkan: Inte hela, men halva... slängde i allt där för att diska upp allt och blev chockad över hur himlans mycket det egentligen var.
Idag har vi handlat växter till våra rabatter, och till skillnad från alla andra vet jag inte ett dugg om vad jag köpt utan litade helt blint på tanten i affären att det skulle funka bra just där vi ska ha dem! Är ju helt ny på sånt här
Utöver det har fyndhyllan letat sig upp i barnens rum och sängborden i vårt rum, känner mig skitnöjd! Helt gratis ju! Bilder finns i bloggen.
Sen händer inte mkt, den där förbaskade uppsatsen bara som ska in på torsdag och det känns som att jag glömt något för jag får inte ihop en så fet diskussion som jag hade trott... tur att jag har lite tid att tänka!
Hanna: Står väl på plantorna vad de heter men jag har inte tänkt gå och kolla Ska se när jag planterar dem, måste bara skriva färdigt uppsatsen först!
Seth har nästan slutat prata för tillfället, bara en massa haranger som man knappt förstår jota av...
Hanna: Pausar lite just nu, strax färdig faktiskt Känns helt läskigt!
Thezz: Har du prövat att utesluta något livsmedel själv? Junes skrikningar blev lite bättre när jag inte åt lök iallafall.
Thezz: Rotfrukter, allt som är gasbildande egentligen. Seth fick jätteont i sin mage när jag åt choklad, så det kan också spela in. Pröva att ta bort all lök, även den tillagade. June klarade inte ens av buljong som var kokt på lök...
Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan
Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar
NO: Jisses vilken mage du ska ha!
Vet ni vad? Nu är jag 1 sammanfattning ifrån att vara färdig!
lurkan: Tar den på onsdag, efter opponeringen!
NO: Finfina magen!
Saknar dock inte min det minsta och den var inte sådär fin heller...
Jazzy: Grattis på er dag!
Nu är arbetet färdigt här och jag känner mig så himla nöjd!
Hallå!
Även vi har gjort våra medborgerliga skyldigheter idag och röstat, vi bor rätt nära vallokalen så det gick snabbt och var tomt när vi kom dit, skönt att slippa kön.
Som de flesta säkert vet nu så tog jag min examen förra veckan och det känns så himla himla skönt, nu ska jag bara njuta av sommaren hemma med barnen
Hur är allt med er andra?
lurkan: Härligt med rensning, vi borde gå igenom vår klädkammare vi med, även om vi inte ska flytta. Känns som att det är ett ställa all bråte man inte vet vart man ska göra av! När är det ni flyttar nu igen?
Ja, det är ganska konstigt... att man kan packa ner hela sitt hem
Hanna och Thezz: Vilka fina barn!