Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

Thezz: Vad fin han är! Fint namn med! Snäckorna fick jag på amningsmottagningen så om ni har en sådan så ring dit

• Kickan 84

NO: Hade aldrig tolererat att M fick alla sovmornar! ALDRIG! Ta ett snack med honom, sådär kan ni inte ha det när ni blir fler i familjen.

• Kickan 84

Här har jag fått mens, kul va? Blöder som ett as och är alldeles yr!

• Kickan 84
    numberone skrev 2009-05-06 11:31:12 följande:
    Kickan 84 skrev 2009-05-06 11:29:39 följande: Ne jag tycker med att det är riktigt skitigt gjort av honom... jag fattar dessutom inte hur han kan sova när hon ligger å protesterar så och jag hör det GENOM öronpropparna....
    Nä, M sover väldigt hårt ibland men det är ju aldrig några problem att putta till honom så att han vaknar. När man har två måste man verkligen hjälpas åt...
  • Kickan 84

NO: Man önskar att man själv kunde sova så, skulle man antagligen behöva. Nä, ta ett snack som sagt.

• Kickan 84

Hanna: Toppen med snäckorna, de är rena rama mirakelkuren! Jag var såååå skeptisk innan och så förvånad att det märktes skillnad så snabbt

• Kickan 84

NO: Det är ju viktigt att just han avlastar också, du är ju för bövelen höggravid dessutom!!!

• Kickan 84

Hanna: Vi tar ett glas vin eller så någon gång så är vi kvitt Ska förresten till småland i sommar och det vore ju nästan synd och skam om vi inte kunde ses en stund i allafall

• Kickan 84

En undran bara, är det bara jag som absolut aldrig någonsin skulle kalla mina barn för prinsar och prinsessor?

• Kickan 84

I min värld är det inget eftersträvansvärt, så därför skulle det aldrig falla mig in. Men, det är ju jag...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7