Pladderbebisarna Del 7
Thezz: Vad fin han är! Fint namn med! Snäckorna fick jag på amningsmottagningen så om ni har en sådan så ring dit
Thezz: Vad fin han är! Fint namn med! Snäckorna fick jag på amningsmottagningen så om ni har en sådan så ring dit
NO: Hade aldrig tolererat att M fick alla sovmornar! ALDRIG! Ta ett snack med honom, sådär kan ni inte ha det när ni blir fler i familjen.
Här har jag fått mens, kul va? Blöder som ett as och är alldeles yr!
NO: Man önskar att man själv kunde sova så, skulle man antagligen behöva. Nä, ta ett snack som sagt.
Hanna: Toppen med snäckorna, de är rena rama mirakelkuren! Jag var såååå skeptisk innan och så förvånad att det märktes skillnad så snabbt
NO: Det är ju viktigt att just han avlastar också, du är ju för bövelen höggravid dessutom!!!
Hanna: Vi tar ett glas vin eller så någon gång så är vi kvitt Ska förresten till småland i sommar och det vore ju nästan synd och skam om vi inte kunde ses en stund i allafall
En undran bara, är det bara jag som absolut aldrig någonsin skulle kalla mina barn för prinsar och prinsessor?
I min värld är det inget eftersträvansvärt, så därför skulle det aldrig falla mig in. Men, det är ju jag...