Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

angiee: Att jag inte kan ta i som man måste för att kunna göra det som behövs

Men jag har ju bristningar i bäckenbottenmuskulaturen som inte är ihopsydd så att jag har dessa problem är inte särskilt underligt. Men det är jävligt jobbigt, känns liksom som att man aldrig blir riktigt färdig på dass om man säger så.

• Kickan 84

HAHA, du är rolig du!

Nä, det är verkligen jävligt besvärligt. Nu hade ju inte jag kunnat göra något åt just detta men hade jag inte haft problem hade jag säkert skitit i att knipa och det hade ju antagligen inte blivit särskilt bra det heller.

• Kickan 84

no: du tror väl inte att det är på G redan eller?

• Kickan 84

Ja, vila och sov... det är din tur nu!

• Kickan 84

Själv skickade jag in min 70%-text idag, nu ska jag bara läsa en annans text och opponera på den. Det är nästan ännu värre, orkar inte... men men... lite ledigt ska man väl hinna med också!

• Kickan 84

Snart klart! Fy bubblan så skönt det ska bli...

• Kickan 84

Här hemma bli det trehjuling i tvåårspresent, utöver det kommer han få en docka, böcker och lite smått och gott till köket i deras rum (han älskar att leka att han lagar mat!)

• Kickan 84

lurkan: ja, han har en emmaljunga från 60-talet som jag nyligen sytt bäddset till skitfin! s älskar dockor!

• Kickan 84

Magda: Seth har ett minikök som vi byggt själva, med diskho, spisplattor och ugn, skåp, hylla m.m. Vi är inte riktigt klara med det ännu utan ska måla någon dag nu framöver, kommer bli kanonfint!

Du ska inte ta ett test ändå då?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7