Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

2007: Fritidsportalen...

• Kickan 84

Nu ringde M och då tog det fart, i morgon skickar de ett helt nytt chassi. Jävla idioter som inte kan sköta sig med en gång...

• Kickan 84
    lurksmulan skrev 2009-04-16 11:03:09 följande:
    Vissa lyssnar inte förrän en man eller "vuxen" säger ifrån. Fånigt nog.
    Helt förjävligt faktiskt!

Jessica:Jag tycker ni ska skippa cocoonen, den är bara 62 cm lång och många barn är ju längre än så när de fortfarande ligger ner. Vi hade den aldrig och June låg istället i en påse. Men det finns ju även större liftar som passar, t ex babytravel.
  • Kickan 84

Hoppas också att Thezz är och föder!

Förresten, håll tummarna för att vi får barnvakt till helgen. Vi tänkte ta in på hotell, käka sushi och bara mysa. Välbehövligt.

• Kickan 84

AE: Alltid jobbigt att lämna barnen. Jag vill egentligen inte men vi behöver verkligen detta, för äktenskapets skull...

• Kickan 84

Jessica: Väljer man bort den blir det billigare, den kostar trots allt 795 kr, ganska dyrt för en lift som man bara kan ha någon månad. Den är ju jätteliten.

• Kickan 84

Jessica: Finns en variant på babyproffsen också som sägs funka, tror den ligger på kring 3-400 kr också och innermåtten ska vara större än cocoonens.

Vår J föddes ju och var 55 cm lång så frågan är om hon gått få i cocoonen från början ens... knappt!

• Kickan 84

angiee: Förstår att det känns jobbigt! Det är ju trots allt väldigt känsligt det här med vikt och att få "kritik" mot ens barn är ju jättejobbigt

Det borde ju ramla av lite när hon rör sig mer, Seth springer som sjuttan och han har blivit mycket smalare på sista tiden.

• Kickan 84

M bygger barnkök idag och jag är så barnsligt förtjust att snart börjar jag leka med skiten, ungarna sover ju

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7