Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladderbebisarna Del 7

skulle vilja påstå att v. 38+3 är den perfekta dagen att föda barn! Inte för less, och unge i lagom size

• Kickan 84

Godkväll!

Insåg precis att om 2 veckor har vi 70% seminarie på uppsatsen och då bestämmer de om man får gå upp och opponera eller inte. Dvs, man borde ha ett klart arbete då! GAAAH!

• Kickan 84

Jag som trodde att vi småbarnsföräldrar levde för snabbisar

• Kickan 84

Lättja: Oj, blev du också sydd mkt? Jag kände dock ingen pånyttfödelse, kommer ju t o m behöva göra en op för att bli bra igen

Hanna: Förvärkar är väl ett tecken, du hade ju inte så värst ont i början förra gången heller

• Kickan 84

Thezz: vi kommer ha zink på balkongen i år, tycker det är jättefint

• Kickan 84

Hanna: Tror hur som helst att det kickar igång strax, för du lär ju inte gå 2 veckor över tiden precis

• Kickan 84

Hanna: Logik är väl inget för bebisar heller, och det är ju de som bestämmer!

Äh, nu måste jag läsa en text, ska iväg på seminarium klockan 12 och höra om vad jag hittils skrivit håller måttet... urkas.

• Kickan 84

Angående dag att födas på, jag har hört torsdagar, att det är vanligast. Jag är nästan villig att tro det också för båda mina och båda M's syrras är födda på just en torsdag!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7