hur fort med reductil kände du ....
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:27:33 följande:
vad kul o se att flera har kommit in i tråden - kanske vi kan träffas här o peppa varann ??
Jag måste bara få fråga vad det kostar? Det är ju strunt samma egentligen, man är juh beredd att göra vad som helst , inte kul att ha det så här !Är det olika styrka på dem?
till en början får man 10 mg för att se om det gör någon verkan , sedan ökar den till 15 mg. Man får en "provförpackning" på 28 st först för att utverdera om det passar en . Den kostar 400 kr och räcker till 4 veckor. men den går på högkostnadsskyddet man har på apoteket.
Tänkte bara tipsa om att det finns en Reductil-tråd där det finns många som berättat om hur de gjort och hur de lyckats.
tack för tipset
Lejån skrev 2009-02-10 08:08:55 följande:
Jag gick ner 20 kg med Reductil på ca: 7 månader. men de första 12 kg flög av på 2 månader. kunde knappt äte nått. Jag kännde effekt redan samma dag. sen efter 3 månader fick jag öka till 15 mg för 10 mg hade inte samma effekt längre.
Petrah skrev 2009-02-10 17:07:51 följande:
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m40719358.html
Så.
Vad krävs för att få reductil utskrivet?
Är det på något sätt dåligt om man försöker bli gravid?
wooohooo i morse visade vågen 70,2 kg när jag börjae med reductil den 4feb visade vågen 75,8. fatta vad glad jag är kan inte minnas när jag sist såg att det gick neråt. Nu har jag "bara" 12 kg kvar , hoppas jag lyckas
Grattis! Vad kul! Måste nog ta tag i det här nu.....
det går sakta men säkert idag visade vågen 68 kg hur går det för er andra ?
Jag har bara ätit mina Reductil i 7 dagar denna gången. så för mig går dt inte så bra. jag har 15 mg nu men ändå så känner jag inte så mycket skillnad. hur lång tid tog dt för er?
Någon som testat ta 2 Reductil??