hur fort med reductil kände du ....
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:27:33 följande:
vad kul o se att flera har kommit in i tråden - kanske vi kan träffas här o peppa varann ??
Jag måste bara få fråga vad det kostar? Det är ju strunt samma egentligen, man är juh beredd att göra vad som helst , inte kul att ha det så här
!Är det olika styrka på dem?
till en början får man 10 mg för att se om det gör någon verkan , sedan ökar den till 15 mg. Man får en "provförpackning" på 28 st först för att utverdera om det passar en . Den kostar 400 kr och räcker till 4 veckor. men den går på högkostnadsskyddet man har på apoteket.
Tänkte bara tipsa om att det finns en Reductil-tråd där det finns många som berättat om hur de gjort och hur de lyckats.
tack för tipset
Lejån skrev 2009-02-10 08:08:55 följande:
Jag gick ner 20 kg med Reductil på ca: 7 månader. men de första 12 kg flög av på 2 månader. kunde knappt äte nått. Jag kännde effekt redan samma dag. sen efter 3 månader fick jag öka till 15 mg för 10 mg hade inte samma effekt längre.
Petrah skrev 2009-02-10 17:07:51 följande: