• Anonym

hur fort med reductil kände du ....

hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.

• Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....
  • Anonym (me)

Blir man dålig i magen av medicinen? Har känt ett par stycken som har haft den och de har haft stora problem med diarré och magkramper.

Det skulle aldrig fungera praktiskt för mig som har ett jobb där jag endast har tillgång till toalett på min lunchrast.

• Anonym

Anonym (me) skrev 2009-02-05 11:06:16 följande:

Blir man dålig i magen av medicinen? Har känt ett par stycken som har haft den och de har haft stora problem med diarré och magkramper. Det skulle aldrig fungera praktiskt för mig som har ett jobb där jag endast har tillgång till toalett på min lunchrast.
    Jag blev inte dålig i magen..Du kanske misstar dig med en annan viktminskningsmedicin där man får diareer
  • Anonym
    Svar på #11
    du menar nog xenical , den kan man bli gålig i magen med om man äter mycket fet mat
  • Anonym (me)

Anonym skrev 2009-02-05 11:07:09 följande:

Anonym (me) skrev 2009-02-05 11:06:16 följande:
    Jag blev inte dålig i magen..Du kanske misstar dig med en annan viktminskningsmedicin där man får diareer
    Nej jag vet att det var reductil, personerna bloggade och skrev ut namnet tydligt flera gånger och det var ofta jag läste att de hade problem med magen. Ena personen valde själv att avbryta efter ett par månader för hon orkade inte med magproblemen mer.
  • Anonym

WOW -2 kg på 3 dagar

• Anonym

Jag gick ner 26 kg det tog 9 månader

• Anonym

sista anonym : Var det enbart reductilen som gjorde det eller gjorde du nåt mera ?

• Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:27:24 följande:

sista anonym : Var det enbart reductilen som gjorde det eller gjorde du nåt mera ?
    ja jag åt nyttigare och inget godis men det var lätt för jag var nästan aldrig sugen på något. Jag tränade inte utom långa promenader. Hoppas det går lika bra för dig!
  • Anonym
    Svar på #19
    ja , jag hoppas verkligen detta funkar . Har ju tidigare provat allt utan resultat. Jag har dock "endast" 13 kg kvar att gå ner. Känner också att man inte är sugen på något sedan jag började med reductilet , det har tagit bort suget totalt och när jag väl äter så blir jag mätt på noll tid
Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....