• Anonym

hur fort med reductil kände du ....

hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.

• Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....
  • Petrah
    Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-10 17:09:46 följande:
    Petrah skrev 2009-02-10 17:07:51 följande: Hur kände du att du knappt kunde äta något, var du mätt eller mådde du illa?? Mådde du bra för övrigt och är det något du skulle rekommendera?
    Jag mådde bra, nä jag kännde bara att jag inte vad hungrig helt enkelt. ville inte äta, försökte äta men petade bara i maten. Blev proppmätt av ett äpple. Kunde gå mätt en hel dag ibland 3 dagar. jag hade inga biverkningar alls mer än muntorrhet. men det gjorde inte mig nått för då fick jag i mig vatten iallafall som jag annars har väldigt svårt att dricka. Ja, jag skulle rekomendera det!!!
    Wild, Raw and Beautiful
  • Anonym

Vad krävs för att få reductil utskrivet?
    Är det på något sätt dåligt om man försöker bli gravid?

• Anonym

wooohooo i morse visade vågen 70,2 kg när jag börjae med reductil den 4feb visade vågen 75,8. fatta vad glad jag är kan inte minnas när jag sist såg att det gick neråt. Nu har jag "bara" 12 kg kvar , hoppas jag lyckas

• Anonym (lite blyg)

Grattis! Vad kul! Måste nog ta tag i det här nu.....

• Anonym

det går sakta men säkert idag visade vågen 68 kg hur går det för er andra ?

• Petrah

Jag har bara ätit mina Reductil i  7 dagar denna gången. så för mig går dt inte så bra. jag har 15 mg nu men ändå så känner jag inte så mycket skillnad. hur lång tid tog dt för er?

Wild, Raw and Beautiful
  • Anonym (Reductil)
    Själv har jag gått ner -20kg på 3 månader med hjälp av Reductil. Minskad aptit/sug. Pigg och alert. Fungerar kanon! Rek. Minst 3 mån kur för bästa resultat och viktnedgång. Det går att köpa äkta reductil online härifrån. kopareductilonline.wordpress.com/

Lycka till!
  • Kokos2024
    Anonym (Reductil) skrev 2024-10-28 22:59:32 följande:
    Själv har jag gått ner -20kg på 3 månader med hjälp av Reductil. Minskad aptit/sug. Pigg och alert. Fungerar kanon! Rek. Minst 3 mån kur för bästa resultat och viktnedgång. Det går att köpa äkta reductil online härifrån. kopareductilonline.wordpress.com/

Lycka till!
    Tack för tipset på webbsidan. Jag har beställt därifrån och måste säga att det var de bästa Reductil kapslar jag testat hittils.
    Har knappt kännt något sug/aptit och rasat i vikt den första månaden. Återstår några månader till på kuren och hoppas jag når i mål om några månader. Wohoo 👍
Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....