• Anonym

hur fort med reductil kände du ....

hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.

• Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....
  • Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:37:04 följande:

Svar på #19ja , jag hoppas verkligen detta funkar . Har ju tidigare provat allt utan resultat. Jag har dock "endast" 13 kg kvar att gå ner. Känner också att man inte är sugen på något sedan jag började med reductilet , det har tagit bort suget totalt och när jag väl äter så blir jag mätt på noll tid
    Så kändes det för mig också så det går säkert jätte bra, visst är det häftigt.
  • Anonym
    Svar på #21
    ja , det är skitskönt att slippa känna det där attman ständigt vill äta nåt. Igår kväll tog jag så mycket man som jag VET att jag ätit tidigare och när jag ätit hälften var jag sprängmätt . Jag hoppas hoppas hoppas denna gången - du får peppa mig
  • Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:41:48 följande:

Svar på #21ja , det är skitskönt att slippa känna det där attman ständigt vill äta nåt. Igår kväll tog jag så mycket man som jag VET att jag ätit tidigare och när jag ätit hälften var jag sprängmätt . Jag hoppas hoppas hoppas denna gången - du får peppa mig
    ja hejar på dig Tänk va snygg du ska vara till sommaren om du fortsätter så bra!
  • Anonym
    Svar på #23
    ja , det är ju också min förhoppning O tänk att få komma i alla dessa snygga kläder , vad kul
  • Anonym

men .... kände du att du kunde unna dig lite cider eller vin på helgen ??

• Anonym

Anonym skrev 2009-02-06 13:48:29 följande:

men .... kände du att du kunde unna dig lite cider eller vin på helgen ??
    ja på helgen drack jag 2-3 glas vin nästan varje helg och åt lite mörk choklad. Märkte aldrig att minskningen stannade upp för det!!
  • bakeacake

hur gör man för att få den medicinen?

• Anonym

bakeacake skrev 2009-02-06 13:54:26 följande:

hur gör man för att få den medicinen?
    du får gå till läkare sök till vårdcentralen Men dom har regler för hur mkt övervikt man ska ha för att få den.
  • bakeacake

Anonym skrev 2009-02-06 13:57:56 följande:

bakeacake skrev 2009-02-06 13:54:26 följande:
    du får gå till läkare sök till vårdcentralen Men dom har regler för hur mkt övervikt man ska ha för att få den.
    de ska ja göra.. jag har ett BMI på 31,9.. har fetma i familjen, mamma har gjort en GB, och min mormor och moster väger båda över 150 kg och är ca 167 långa...
  • Anonym

bakeacake skrev 2009-02-06 14:00:39 följande:

Anonym skrev 2009-02-06 13:57:56 följande:
    de ska ja göra.. jag har ett BMI på 31,9.. har fetma i familjen, mamma har gjort en GB, och min mormor och moster väger båda över 150 kg och är ca 167 långa...
    ja men då ska du gå och kolla om du kan få det! Dom har också en del krav med blodtrycket bland annat så att man inte har för högt och så får man gå och testa det med jämna mellanrum. Jag tyckte att det var värt det och min doktor och sköterskorna på min VC berömmde mig varje gång jag kom dit och hae gått ner.
Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....