Inlägg från: Anonym (hejarpå ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hejarpå ts)

hur fort med reductil kände du ....

Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:10:41 följande:

Lite nyfiken...har ni haft några biverkningar och isåfall vad...är oxå sugen att testa, har ett BMI på drygt 35..hmmm...har naturligtvis provat allt, vet exakt hur man ska göra för att gå ner, men vad hjälper det när jag inte klarar att hålla mig till det...
    jag kände lite yrsel då o då. I bland en konstig känsla i kroppen som när man är lite berusad! Men annars inget speciellt och det var bara för korta stunder. Mådde sämre när jag var tjock! Mina ryggproblem med värk försvann och jag blri inte anfådd som jag blev innan!
  • Anonym (hejarpå ts)

Anonym (tjockis) skrev 2009-02-06 14:12:36 följande:

jag sökte hjälp för min övervikt också men vågade inte fråga om reductil.. ville inte framstå som "lat".. ni vet säkert vad jag menar.. jag fick en remiss till en dietist, vilket ju är bra, men jag är besviken! har ett bmi på 33 och vill inte ha det så längre.. :(
    ge det en chans men sök igen annars! Jag tyckte de var pinsamt när jag bad om medicin men jag är glad för det nu att jag vågade
  • Anonym (hejarpå ts)

Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:16:09 följande:

Svar på #36Hur mycket har du gått ner och på hur lång tid...har du lagt o kosten och motionen mycket eller??
    Jag skrev innan i tråden, det är jag som gick ner 26 kg på nio månader ungefär! och fyra kg själv så 30 kg totalt precis som jag hade som mål. ja la om kosten men det gick naturligt för jag var inte sugen mer på onyttigmat. Inte kakor och chips och sånt heller, bara choklad i bland men det åt jag också på helgen och gick ner ändå jag tränade inte utom att jag gick extra långa rundor med hundarna. sista tiden på viktminskningen så tog jag bara reductilet kanke varannan dag för jag slarvade, men det gjorde inget för jag hade hunnit bli van att äta nyttigt så jag gjorde det av mig själv Och de gör jag fortfarande.
  • Anonym (hejarpå ts)

Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:27:33 följande:

Anonym (hejarpå ts) skrev 2009-02-06 14:25:58 följande: Vad duktig du har varit!!!!! Tar man en reductil om dagen eller flera?
    tack!!! Jag tog en om dagen, jag tror att det är det vanliga.
Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....