hur fort med reductil kände du ....
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
hur fort kände du skillnad med reductil ? Hur mycket gick du ner och under hur lång tid ? Jag började med reductil igår och är nyfiken på vad detta kommer att ge för resultat.
en nyfiken fråga bara, vad är reductil?
reductil är en receptbelagd medicin för viktminskning
Jag märkte en skillnad på en gång..På 7 veckor gick jag ner 10 kg och sedan dess har jag gått ner 15 kg till.Nu har jag slutat med reducil och har hållt vikten sedan dess..Har lärt mig att äta nyttigt och har helt slutat med godis,chips,läsk,kakor och sånt.Var 1 år sedan precis som jag började med reducil..
Tänk på att du måste helt ändra matvanorna och börja motionera.Reducil i sig ger inte så stor effekt om man inte helt ändrar kost och motion
givetvis rör jag på mig mera och försöker äta så sunt som möjligt , jag har 12 kg som ska bort . hru lång tid kommer det att ta ?
Anonym skrev 2009-02-05 08:59:27 följande:
Jag gick ner ca 30 kilo under ett halvår med reductil - det i särklass bästa jag provat - och då hade jag provat ALLT innan!
Anonym skrev 2009-02-05 09:05:06 följande: