Inlägg från: Anonym (lite blyg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lite blyg)

hur fort med reductil kände du ....

Lite nyfiken...har ni haft några biverkningar och isåfall vad...är oxå sugen att testa, har ett BMI på drygt 35..hmmm...har naturligtvis provat allt, vet exakt hur man ska göra för att gå ner, men vad hjälper det när jag inte klarar att hålla mig till det...

• Anonym (lite blyg)
    Svar på #36
    Hur mycket har du gått ner och på hur lång tid...har du lagt o kosten och motionen mycket eller??
  • Anonym (lite blyg)

Anonym (hejarpå ts) skrev 2009-02-06 14:25:58 följande:

Anonym (lite blyg) skrev 2009-02-06 14:16:09 följande: Jag skrev innan i tråden, det är jag som gick ner 26 kg på nio månader ungefär! och fyra kg själv så 30 kg totalt precis som jag hade som mål. ja la om kosten men det gick naturligt för jag var inte sugen mer på onyttigmat. Inte kakor och chips och sånt heller, bara choklad i bland men det åt jag också på helgen och gick ner ändå jag tränade inte utom att jag gick extra långa rundor med hundarna. sista tiden på viktminskningen så tog jag bara reductilet kanke varannan dag för jag slarvade, men det gjorde inget för jag hade hunnit bli van att äta nyttigt så jag gjorde det av mig själv Och de gör jag fortfarande.
    Vad duktig du har varit!!!!! Tar man en reductil om dagen eller flera?
  • Anonym (lite blyg)

Jag måste bara få fråga vad det kostar? Det är ju strunt samma egentligen, man är juh beredd att göra vad som helst , inte kul att ha det så här !Är det olika styrka på dem?

• Anonym (lite blyg)

Lejån skrev 2009-02-10 08:08:55 följande:

Tänkte bara tipsa om att det finns en Reductil-tråd där det finns många som berättat om hur de gjort och hur de lyckats.
    Var?? Har du någon länk?
  • Anonym (lite blyg)

Petrah skrev 2009-02-10 17:07:51 följande:

Jag gick ner 20 kg med Reductil på ca: 7 månader. men de första 12 kg flög av på 2 månader. kunde knappt äte nått. Jag kännde effekt redan samma dag. sen efter 3 månader fick jag öka till 15 mg för 10 mg hade inte samma effekt längre.
    Hur kände du att du knappt kunde äta något, var du mätt eller mådde du illa?? Mådde du bra för övrigt och är det något du skulle rekommendera?
  • Anonym (lite blyg)

Grattis! Vad kul! Måste nog ta tag i det här nu.....

Svar på tråden hur fort med reductil kände du ....