Vänner i kristianstadområdet!
Hej hej!
Har haft massor för mig i veckan! Så jag har bara kommit in och checkat läget lite, men jag är kvar! Nää, nu ska jag dra mig mot jobbet, ha det!
Hej hej!
Har haft massor för mig i veckan! Så jag har bara kommit in och checkat läget lite, men jag är kvar! Nää, nu ska jag dra mig mot jobbet, ha det!
Immaaaa: Välkommen! Vad roligt att ni snart har er bebis hos er! Längtar själv tills den dagen, men man bör ju bli gravid först... Vart är du inflyttad ifrån? Var bor ni nu?
Vi brukar alltid säka att den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
Vad trevligt! Men Sölvesborg är ju inte allt för långt bort iaf!
Så kan det vara, är ju inflyttad från sthlm så jag vet hur det kan vara med långa flytt.. Hoppas att ni kommer trivas bra här nu! Själv bor jag ju på andra sidan krstd, i Fjälkestad.
Sånt är verkligen jobbigt!
Nu ska jag sova lite, vi höres! God natt!
Det tror jag hade vart det jobbigaste för mig med att jobba inom sjukvården, att behöva jobba på helgerna.. Jobbade på Gröna Lund när jag var ung och då var det mycket kvällar och helger, det var alltid att man var ledig när folk jobbade och tvärt om.
Det förstår jag, alltid tufft att behöva vara borta länge från familjen.
Det förstår jag.. Nu ska jag äta "frukost".. hehehe
Även vår kisse är vår bebis! Hon är väldigt speciell vår lilla dam..Jag och sambon är dte bästa i hennes liv och alla andra är onödiga, dem kan man ju bita lite om det inte passar.. Förra helgen stod jag och pratade med grannarna och då satt hon vid tomtgränsen och jamade! Jag var ju inte hos henne...
vår gör inga såna saker som att öppna dörrar och liknande. Hon sover när vi sover också, väldigt behändigt!