Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Trevligt!
Japp!
synd bara att den andra tråden inte går att öppna men det berode på att den hade råkat hamna mellan 2 servar men det är ju sånt som kan hända.
Säg till de du vet som tillhörde den gamla tråden och kanske andra som du vet som bor här omkring
Ja, vilka har du sagt till då?
Så jag inte tjatar i onödan:)
Hej hej. Konstigt att den gamla slutade.
Hej svejs!
Halloj! Hittade er tillslut! Jag skickar ett meddelande till maniok så hon vet vart vi håller till! Vilka fler var vi? hmmm... Skickar iväg till några.
tack, vad bra att det blev en ny. trodde min dator flippade. Är allt bra med er?
Allt är superbra! Själv då? Tänkt starta en ny i morse, men hann inte, vilken tur att Edvina gjorde det!
Godkväll:)
Hur är det med alla idag?
Här börjar det bli bra, ska anart gå och lägga mig och förhoppningsvis få ta igen all förlorad sömn sedan i söndags:)
Fjälltoppen: Jag har nog bara sagt till de som är i tråden hitills, så vet du fler än de som redan har skrivit så säg till dem oxå