Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Stod utanför o´learys vid ett tiden men vi orkade inte köa så vi åkte hem. Lämnade solstrålen med sällskap på teaterbaren lite innan. Klart att man köpte lite skoj, får det på torsdag. {#lang_emotions_wink}

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Då måste vi ju träna ihop nångång! Har också träningskort på badhuset!

• sofflan82

indoor walking är supernyttigt, men JOBBIGT! och så måste man vara där i god tid för att få plats...

• sofflan82

Imorgon blir det vattengympa eller indoor walking för mig och en kollega, nån som ska på?

• sofflan82

Var det så läskigt att jag ville ha träningssällskap så att hela tråden dog?? {#lang_emotions_wink}

• sofflan82

Vad roligt Edvina! Själv var jag på lönesamtal i veckan, men vi pratade inga summor utan bara om hur otroligt bra jag var...

Simmade bara igår, orkade inte med nåt hårdare eftersom att det var så fint väder ute! Ville inte stå på en maskin och trampa med solen lysande in i lokalen... Men 30 längder blev det iaf på en knapp halvtimme, det är också ok...

Idag ska min kollega följa med hem till osss och så ska vi ta oss en härlig promenad uppe på balsberget!

• sofflan82

Hallojsan! hur är det med alla i detta underbara vårväder? Vad sak ni göra i helgen??

Jag ska passa på att rida båda dagarna och så ska vi nog grilla i eftermiddag.. Imorgon funderar jag på om man skulle till hus och hem mässan på Yllan, hade vart roligt!

• sofflan82

Blev ingen ridning idag, har slipat och oljat utebordet... Och ikväll ska jag och sambon hem till solstrålen med sambo på grillkväll! Ska bli trevligt! Nu ska jag ut i solstolen igen!

• sofflan82

Idag har vi satt upp torkvindan ute och hängt tvätt. Sambon har varit väldigt seg efter gårdagens grillning... Det var en väldigt trevlig kväll! Vi borde verkligen träffas fler av oss!

Var på hus och hem mässan idag och det var väl trevligt, man träffar ju alltid människor som man känner (mest folk sambon känner visserligen...)

Ikväll blir det bara slappande, ska göra helstekt kotlett och så kommer robbans bäsat kompis över, han har vart i norge ett par månader så det ska bli trevligt att träffas!

• sofflan82

Ja, vi har hunnit träffas två gånger på riktigt och stötte på varandra på mässan idag! Men det är väl så det är när man träffar trevligt folk!

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!