Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Välkommen koko banan! Hoppas att du ska trivas i vår tråd!

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Jag har haft en väldigt br dag. Hade bara 4 barn på jobbet idag och solen sken! Slutade en timme tidigt och kunde åka hem och mysa lite. Fick sedan med mig sambon till gympan... Nu ska jag hoppa in i duschen!

• sofflan82

allt ingår i kortet. gym, olika träningspass och bad.

Det är byalaget i fjälkestad som håller i gympan på måndagar så det är i vårt  medborgarhus.

• sofflan82

Nu är vi som sagt några nya och tror inte att jag presenterat mig i den här tråden. Så det här är jag:
    Jag är 26 år och sambo/förlovad med en kille på 26 år.. Vi bor i hus i Fjälkestad och ska bygga till nu under sommaren/hösten. Är ursprungligen från stockholm och har bott i k-stad i snart 2 år. Jobbar som förskollärare i Vinslöv. Har katt och häst. ähh, förresten, allt om mig står ju i min profil, kolla där lite extra!

Nu ska jag ringa volvo (bilen är dum igen....) och sedan är det städning och handlig, då min mamma och syster kommer!

• sofflan82

KaffeSandra: Jag har en nordsvensk bruksvalack på 9 år! hur mysig som helst, supersocial!

Jag har min mamma och syster nere i skåne nu! Imorgon ska vi hitta på nåt roligt då jag är ledig! På fredag kanske det blir en liten runda och kolla på konst. På lördag ska syster och jag åka till Norrköping, vi ska gå på vår pappas bröllop. Sedan blir det nog lugnt de andra dagarna, lite ridning och så.. Mamma åker hem på fredag och syster åker hem på tisdag morgon. Ska försöka oss på en utgång nån dag också...

• sofflan82

Jag har haft det fult upp med både mamma och syster på besök. Nu är bara syster kvar! Men vi har haft det trevligt och ridit varje dag (utom i lördags då vi var i norrköping på bröllop) och igår vart det en helkväll med Guitar Hero! Tyvärr hanns det inte med någon utekväll, men det kan man ju överleva.

Edvina: Vem är det som är din sambos kusin? Tittar mycket på NHL så det hade vart spännande att veta..

• sofflan82

Jaha... Då sitter man på jobbet igen... Skjutsade syster till tåget i Hässleholm. Det skulle gå 05.57... suck så tidigt! Gick upp tjugo i fem! Fick precis ett sms från henne och tåget var försenat pga elfel och skulle komma in TIDIGAST 06.25. Själv har jag ett barn som kommer vid halv sju och resten kommer vid sju.. Vi gick alltså upp så tidigt helt i onödan!

Herbst: Välkommen till tråden! Vart i Hässleholm bor du? Själv jobbar jag i Vinslöv. Jag förstår att det måste kännas jättetungt att sitta på akuten med ett sjukt barn speciellt om man har förlorat syskonet! Fy vad tråkigt för dig! Själv jobbar jag och sambon på vårt första barn!

Solstrålen: Vilken skön helg du haft! Jag vill också plantera lite men det är ju såå onödigt när man ska gräva upp halva tomten snart igen och det kommer köra maskiner överallt.. Det får räcka med våra rosor och lavendlar tills huset är klart, då kan vi börja med tomten.

Maniok: Jag känner igen det där med att det är tråkigt att städa inne när det är fint ute, därför ser det väl ut som det gör nu, men vi har ju vart 3-4 st i hushållet i en vecka och vi bor bara på 45-50 kvm... Men det får vi ta tag i nu i veckan.

• sofflan82

Edvina: Vad roligt, det vet ju jag vem det är... Iaf genom tv rutan.. heheh

• sofflan82

Jodå, dagen har varit bra efter vår tidiga morgon. Har slutat tidigt och så har vi vart på banken och fått klarhet i allt med lånebiten. Nu är det bara hoppas på att allt går snabbt på lantmäteriet så vi kan börja bygga! och att kommunen beviljar bygglovet förstås!

• sofflan82

Det hoppas jag med. Vår bankman går på pappaledighet 1 juni så förhoppningsvis har vi allt klart tills dess..

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!