Vänner i kristianstadområdet!
hehehehe, Vi får hylla hans avbitna tand! Jag har ju turen att få ha min karl hemma hela veckan, men man längtar ändå alltid till helgen då man kan mysa till det lite extra.
hehehehe, Vi får hylla hans avbitna tand! Jag har ju turen att få ha min karl hemma hela veckan, men man längtar ändå alltid till helgen då man kan mysa till det lite extra.
Vad roligt att träffa en gammal kompis så där! Hoppas att ni hade trevligt!
En hund kan verkligen vara bra för att lära känna folk, man kommer ju ut så mycket mer och hundmänniskor pratar nästan alltid med andra hundmänniskor..
Ojdå, Facebook är verkligen inte dåligt. Har även jag haft kontakt med en del gamla vänner genom den.
Precis, jag är däremot så dålig på att kolla runt nu för tiden.. blir kompis med en massa men har ingen kontakt med dem för det...
Jo, det är lite så jag tänker. Nu är det ju så att de flesta av dem bor i sthlm, så det är oftast svårt att träffas iaf...
Vad trist med så mycket extra sjukdom (som jag kan tänka mig att det r när det blir extra "epedemier"??) Jag kommer ihåg en gång när jag vikarierade på förskola som 19 åring. Jag var ensam på avdelningen då det var morgonmöte och först kräktes en unge och när jag torkat upp efter honom kräktes nästa... Kändes helt sugit när man var själv! Fick kalla in kollegan och ringa hem barnen... En hade bara sprungit för mycket och hostat så han kräktes hette det senare.... jojo...
Ofta blir det ju bara en helg uppe i stockholm och då är det många man ska hinna träffa, iblad får man koncentrera besöket till släkten och ibland till kompisarna..
Vilken trist dag du verkar haft! och vilken idiot på kvantum! Så säger man inte till barn, någonsin! Hoppas att resten av dagen blir bra för dig!
Jag ska iväg och träna poweryoga idag! Ska bli riktigt spännande. Visserligen är jag trött som bara den (måste vara vädret..) men det ska nog bli bra med lite avslappnande yoga.
Ohh my god vilken tur de hade! Bilen var ju verkligen krockad! Vad läskigt att vara med om något sånt, hoppas verkligen att de kryar på sig snabbt!
Solstrålen: Jag är inte alls avundsjuk på dig..... Men tar emot solestrålarna med glädje! Här är det bara grått..
Maniok: Jo yogan var trevlig men jobbigare än jag trodde.. Sen är det lite svårt ibland att göra alla ställningar då jag har gangliom (stavas??) i handlederna och det är svårt att hålla tyngden på dem.. Men man lär sig väl. Att andas var inga problem, jag andas alltid långt ner i magen. Det kanske är därför jag inte blir stressad.. Men idag känns det lita var stans att man tränat faktiskt.
Gravid??