Inlägg från: sofflan82 |Visa alla inlägg
  • sofflan82

Vänner i kristianstadområdet!

Jag är ju en riktig rock älskare. Var iväg på Rock am Ring i somras! massa bra band! Metalica, Rage against the maschine, offspring, nightwish mm mm

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • sofflan82

Rock am Ring är en superstor rockfestival i tysklad, ca 160 000 besökare.

ACDC ska jag på i Stockholm nu i februari! Ska bli superroligt! Skulle vilja ha biljetter till Metallica i mars, men det var ju kört... Ska se Volbeat samma datum i Lund.

Första gången jag såg Metallica (Roskilde 2003) tyckte jag att jag kunde många låtar, men ack så fel jag hade... Nu i somras kunde jag verkligen alla! Det var så bra! Musiken tog över kroppen totalt och man bara sjöng och hoppade i 2 timmar! Folk som inte tyckte Metallica var så bra innan hade ändrat sig efter konserten...{#lang_emotions_laughing}

• sofflan82

Åhh, erotikparty! Det har jag aldrig varit på! Jag är på! (förhoppningsvis utan alkohol...)

• sofflan82

Har redan skrivit in i kalendern och meddelat sambon.. {#lang_emotions_wink}

• sofflan82

Sambon undrade om det var ett sånt där "dildoparty".... hehehe Vi får höras av senare så att jag hittar till dig också... {#lang_emotions_laughing}

• sofflan82

Vi får väl ha det som mål att träffas då, men vi kan ju försöka hitta en träff innan dess också, vårt hem är alltid öppet för lite sällskapande, tex. Guitar Hero, snack, filmkväll eller sällskapspel. Man kan också promenera på Balsberget med eferföljande fika hos oss.

Nu ska jag gå och sova! Och läsa lite.

Kram kram och tack för en trevlig kväll tillsammmans!

• sofflan82

Mikah: Vad skönt ni haft endå, trots sjukdom! Jag älskar att åka skidor! Har vart mycket i Hede, Härjedalen och i Storhogna/Vemdalen. Mest vid påsk, det brukar ju kunna vara så fint väder då också. Nu var det snart 6 år sedan jag stod på ett par skidor. Vill göra det snart igen!

• sofflan82

Tycker att Åre var fint. Däremot var det väldigt isiga backar när jag var där och den stora liften var stängd de flesta dagar. Åkte upp till toppen en dag och då vart det åkning i pudersnö! Då var det bra!

• sofflan82

Har precis kommit hem från en makeupkväll för Mary Kay hos en kollega. Sitter och kollar på Arga snickaren med en skål nudelsoppa...

• sofflan82

Man ser piggare ut med lite mascara och rouge (stavas???) iaf. Det var en trevlig kväll och vi pratade och fikade också. De har bra produkter, men det är så sablarns dyrt! yckte att clinique hade dyra produkter, men inte i jämförelse..

Snart iväg till jobbet och jag är sååå trött... Vill inte åka här ifrån.. Men men, det blir roligt när jag väl är på jobbet!

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!