Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Förresten, jag kom att tänka på att denna tråden stängs väl snart? Är det inte en 3 månaders gräns? Vem ska ha ansvaret att starta en ny så vi inte tappar bort varandra eller att alla startar var sin :)
Elvelina. Jag tror att du snabbt kommer in i gänget och än sålänge har bara två stycken träffats irl.
Jag tog ansvaret och startade den nu så kan vi fortsätta där när denna stängs!
Nya är: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m43285208.html
Välkommen Elvelina! Hoppas verkligen att du kommer trivas hos oss!
Solstrålen: Tja, när ska vi ta första turen?? Jag ska på möte imorgon kväll, på torsdag ska jag på boxercise och på fredag slutar jag kl. 17. Så denna veckan kan jag fredag eller helgen. Vart spelar ingen roll alls!
Ja du :) Det blev inte lätt. Fredag är jag inte hemma förrän 18.00, sen lördag ska vi till ullared, kanske söndag? En eftermiddagstur ute i det gröna :)
Super sofflan, då fortsätter vi där!
hej hopp fy fasen för mensvärk det va det bästa med att vara gravid *skratt*
vad har ni för planer i veckan ingen mer än jag som är gräsänka i veckan??
så jobbigt att vara ute med polen osv trist men men o tösen är super aktiv =/ plikten kallar bajs blöjor *muma* or not....
Usch ja det vet jag med hur det känns herbst. Brr hemskt...
Haha ja det kan jag förstå :)
Min vecka lär bestå av jobba, sen blir det ullared på lördag och ev. ute kväll och söndag slappa och ev rasta sofflan :)
Solstrålen: Jag tycker att vi bestämmer att vi tar en promenad på söndag! Nån mer som ska med? Vi kan ju rasta varandra på balberget?? Så får du ju chansen att se hur fint vi bor.. hehe Och eftersom att du ska ut på lördag kan vi väl ta promenaden riktigt tiiidigt på morgonen?? hehehe