• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Solstrålen 82

Haha nä det är inte lätt :) Tja styltor kan vara en idé, eller skor med väldigt höga klackar Platådojor, finns de kvar? :)

• Morghana

Jaa det finns värsta dojorna med platå och högklackat att hitta! Men man vill ju gärna överleva sin bröllopsdag oxå.
    Nu har jag planerat lite med mat, tårta, dryck och sånt..
    Vit chokladmoussetårta med passionsfrukt. Det låter väl gott och lite romantiskt?

• Solstrålen 82

Mmm smaskens! Passionsfrukt är så gott. Blir nog en suverän tårta!
    Vad effektiv du är :)

• herbst
    Morghana skrev 2009-04-22 13:15:00 följande:
    Javisst Det blir nog kanon det här. Inbjudningskort och tackkort är beställda nu. Lika bra att ta lite i taget de månader som är kvar. Det är bara en liten detalj jag fjantar över..det kommer se riktigt dråpligt ut när vi går in i kyrkan och står framme hos prästen. Jag är 153 cm och sambon är 192 cm. Styltor för mig kanske?
    haha blir ju lite helan och halvan stämningen då men bra med ett och samma datum då han bara komma ihåg månaden sen ju eller han kanske e bra på sådant?
  • Morghana

Solstrålen 82 skrev 2009-04-22 14:17:50 följande:

Mmm smaskens! Passionsfrukt är så gott. Blir nog en suverän tårta! Vad effektiv du är :)
    Jag måste planera in i minsta detalj så fort som möjligt.
    Sedan blir det att ändra, fixa och greja vartefter. Har jag inte detaljerna klara NU så kommer jag hamna på hispan inom det kortaste.

herbst: Jo det blir lite Helan och Halvan över oss.
    Nej han är INTE bra på att komma ihåg datum och inte ens när jag fyllde 30 kom han ihåg det trots alla påminnelser! Han brukar till och med fråga mig om hur GAMMAL han själv är. Håller inte reda på något för fem öre!
  • Tant Groda

ojoj vad ni har skrivit!!

morghana: åh vilken god tårta låter helt underbar!!!!

• herbst

morghana: låter precis som min gubbe fast denna gången då jag fyllde år för någon vecka sedan så överträffade han sig själv med 10 röda rosor o god paj o grönsallad som stod framdukat när jag kom hem men vem fick ta köket efteråt jo jag så det va den servicsen

• Tant Groda

Ni får göra som mej, jag har börjat påminna sambon om att jag fyller år och om paket!

• KaffeSandra

Hehe, jag behöver aldrig påminna min sambo om att jag fyller år. Vi fyller år på samma dag Jag är ca. 2 timmar äldre bara

• Maniok

Kaffe Sandra: Vad häftigt! Då kan ni kalasa ihop varje år då. Praktiskt.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!