Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

mikah: det är väldigt lätt att hitta dit! Kör in vid statoil och sen är det bara att följa vägen!
    tror att de är jättebra. Jag klippte mej på gloria, de var oxå jättebra, men är sugen på ett strå vassare, så säg till om de är bra!
    Ja det blir ju lite krångligare när man har hund och man vill resa, själva har vi mamma och pappa som vi anväder oss av, fast till katten då, men min syster lämnar sin hund

• Tant Groda

undrar oxå vad snön har här att göra!
    det ska ju vara vår nu, men nu skiner solen iaf så snön försvinner väl förhoppningsvis ganska snabbt.
    suck jag blir inte av med min förkylning...inatt fick jag sova i soffan så jag kunde sitta lite upp med ryggen annas gick det inte alls!

Idag är det sambons första dag på nya jobbet!

• Tant Groda

Min sambo är faktiskt rätt duktig på det, fast han är mer huslig än vad jag är!

Morghana: min sambo är kock och jobbade innan på kippers källare, men börjar idag på furuboda folkhögskola som kock. ska bli spännande och kul och dessutom lite mer betalt.

maniok: tack det hoppas jag med, den har suttit i en vecka nu. skönt med ledig dag, det skulle jag oxå vilja ha men jag har min på torsdag!

• Tant Groda

Här är en till som längtar tills hon ska klippa mej, men tänkte vänta lite till för vet inte alls hur jag vill ha det.

Har jobbat dag idag, lite ovanligt för jag jobbar mest kvällar, men det ska bli ändring på det nu, men jisses vad jag fått hör att jag är där på en dag!
    Annars bara hostar jag och hostar, så att när jag äntligen frågade om jag kunde få lite coxilana så fick jag världens leende av ssk som snabbt sprang och hämtade.

• Tant Groda

jag är en sån som frisörere HATAR! Gör vad du vill, men det ska vara enekelt att sköta och får inte ärren synas... sen var det rätt kört att få göra som de vill
    men ett tips är att du säger vad du inte vill ha och sen ger de fria tyglar!

• Tant Groda

nu har jag satt på varmvatten så jag kan krypa ner i ett varmt bda och kurera mej!
    pratade med mamma nyss, fick et utskällning för att jag åkt till jobbet, men vadå patienterna hade kul, när jag försökte prata men det inte gick, lite kul ska de väl få ha

• Tant Groda

Idag ska jag göra något riktigt vuxet! ska sy gardiner väntar på mamma som ska hjälpa mej, ska bli spännande.

• Tant Groda

ja det är det verkligen! ser verkligen framemot det, det bästa är att mamma ska köpa med sig lite fika.

Jag undrar vad det är för fel på vår katt! När vi fick han när man var lite så adopterade han en av mina tröjor, tog bort den, men han tog tillbaka den och sen har den varit hans snuttefilt under snart 4 år. Igår hittade han min bikini som han tydligen oxå hade tänkt adoptera, tog bort den från han men han tittade jättesurt och gick och hämtade den igen. Har nu lagt undan den så att han inte kommer åt den.

• Tant Groda

haha man tager vad man haver
    ja han är väldigt speciell vår katt, det tycker alla som träffat han för han känns inte som en katt enligt många

• Tant Groda

Vill oxå ha hund, fast vi har inte riktigt tid med en förtillfället!
    Dock är vi inte alls överens om vad det är för hund vil vill ha. Sambon vill ha en rottis, jag vill ha en grand dino, eller en spaniel...

Folk är lite lustiga. Nu när vi lagt nytt golv i huset har vi valt laminatgolv, eftersom det kändes som det bästa alternativet för oss. Folk har inte alls gillat idén med laminat, de har tyckt att det ser plastigt ut och att det hörs mycket när man går på det...senast nu på fl för några minuter sen fick jag höra att kaminat var "B". det roliga är att när folk kommer till oss, så tror att att vi har vanliga trägolv, de blir lite snopna när man säger att det faktiskt är laminat. Jag undrar lite hur folk tror att laminat ser ut egentligen??

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!