Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

sofflan: javisst är det viktigt, och en chans att göra det tunga arbetet lite mera skonsamt.
    fick åka hem från jobbet idag, är sjuk...så tråkigt så tråkigt

usch ledsen är jag oxå, för att mensen kom, ville inte alls ha den även om jag är glad att den är regelbunden, det var den inte innan, men jag vill så gärna få vara en av de gravida. Att äntligen få säga till folk att man är gravid och inte bara få höra att alla är gravida. suck!

• Tant Groda

sofflan: *kram* dessa bakslag. äl är ju en förutsättning för att kunna få barn.
    vi gör väl egentligen inga direkta försök utan kör bara på, men denna gången tog det hårt, var inte alls beredd på et var nog för att sambon oxå tog det hårt.

men vet du vad jag tror att 2010 är vårt bebisår!!!!!

• Tant Groda

sofflan: ja det förstår jag att du hoppas, själv hoppas jag att mensen inte är en mens utan bara ett dumt skämt, men jag tror tyvärr jag får det som jag vill...hade en sån skum mens sist och drömde så verkliga drömmar om plus samt att jag drömmde en massa helknasiga saker oxå. och konstiga drömmar har mina syskon haft när de var gravida och drömmer normalt inte mycket

• Tant Groda

Det värsta tyckte jag var att sambon blev så besviken igår, det är första gången, men vi får ta nya tag. Detta är första gången efter pausen och visst skulle man inte hoppas på för mycket, det gjorde jag inte men jäklar vad besviken jag blev. Har haft en väldigt oregelbunden mens innan men det verkar rätta till sig. från att nu komma från dag 28-33 från innan mellan dag 19-50, så kan mna ju hoppas attd et blir lättar att pricka in äl...kanske tom köra ältester sen.
    JAAA 2010 blir vårt år!!!!
    IMMAAA får ta och smitta oss med bebisbaciller tycker jag

men maniok; behöver du gå ner i vikt??
    själv ska jag ta upp träningen igen, och ska fixa kort på badhuset

• Tant Groda

maniok: Vad tråkigt att mensen kom

Okej då förstår jag, har du tänkt på hur du ska gå ner i vikt? med risk för att låta tråkig, så finns det tyvärr inga genväger till en bra viktminskning. Utan motion och bra kost är det som gäller. Se det inte som bantning utan en livstilsförändring. Fått lära mej att lika lång tid som det tar att gå upp är tiden du ska gå ner. Om du vill ha lite hjälp med recept på bra (och god) mat så fråga bara, jag har en hel pärm med recept sen min friskvårdsutb.
    själv ska jag oxå börja träna lite, så om du vill ha träningssällskap så säg till.

• Tant Groda

sofflan! ja vad kul!

jag tränar gärna tillsammans! jag ska träna på badhuset, blir billigaste där då sambon redan tränar där och var tar familjekort

• Tant Groda

maniok: jag har oxå funderat på det, tycker att det är väldigt dåligt, man ska ju underlätta så att så många som möjligt ska kunna ha en hälsosam fritid. en likhörna och en "passare" hade de lätt kunnatr ha
    såg inte att du skrev innan, men du fick ju svar ändå. hade tänkt att mest träna kondition och fettförbräning, borde gå ner 10 kilo.

jag ska simma imorgon tänkte jag fast vid 12

• Tant Groda

morghana: välkommen...nä detta är ingen planerar barn tråd, men många av oss har bebislängtar...

• Tant Groda

maniok: ojdå hoppsan...tur att du förstod vad jag menade, började skratta själv när jag lästre det..'maniol jag tror du tjänar på att ha årskort. dessutom om du ska bada med din son betalar ju bara för din son
    sofflan: haha jag bjuder på den

• Tant Groda

morghana: vi står ut med dej länge!

kristianstad är en stad som är lite svår att komma in i. det tror jag att de flesta av oss inflyttade christianstadbor tycker.
    var i kristianstad bor du?

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!