Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Åh vad mysigt att rida, det är något jag oxå längtar efter...var flera åresen jag red sist, underbara djur

• Tant Groda

maniok: AJAJAJ!!!! Så får du ju inte göra sånt gör skit ont!

sofflan/solstrålen: hoppas att ni hade en super trevligt kväll!

mikah: ja jag håller med om att vi borde ha en trådträff snart, alla verkar vara väldigt trevliga här!

Nä nu ska jag sätta mej och göra lite smycken...har en beställning och måste verkligen bli klar med den!

• Tant Groda

ni är verkligen människor som jag skulle vilja träffas. är lite chockad faktiskt att det verkar minnas så många mysiga/goa/trevliga människor här.
    Jag har oxå förmågan att skär mej i handen och när sambon klgara så säger jag attd et är faktiskt hans jobb då han är kock och det är inte jag

• Tant Groda

Fast vissa saker kan kosta lite extra, vet att vattengympan gör det och tror det var 20 kr man betlade pergång om jag inte missminner mej.

• Tant Groda

Nu har de flesta på mitt jobb fått reda på sina nya löner och missnöjet är stort!
    Många av dem som fått lika mycket som mej är missnöjda och jag kan inte förstår varför egentligen, fick till svar att jag var ung och har många år på mej att få en bra lön, men och?? jag jobbar lika hårt som dem (hårdare tom), vi har fortfarande fått mer än som var i potten till varje medlem. En fick en riktigt bra höjning och fick höra ja men du kan ju inte lägga om sår, nä det kan hon inte (eller hon är inte så bra på det) MEN hon gör en massa annat extra för vår avd, så klart hon ska ha den höjningen. Däremot undrar jag hur lönerena egentligen blivit satta, vet några stycken som istort gör allt för vår avd och fick väldigt lite, medan de som inte gör så mycket för avd har fått mer...

• Tant Groda

maniok: åh vad kul för dej att du fick en bra höjning!

Solstrålen: själv ska jag jobba hela långa påskhelgen!

Jag kan oxå presentera mej. Heter Hanna och bor i hus med min sambo Christian och vara katt edvin (det är han på bilden). Jobbar som undersköterska på universitetsjukhuset i lund men har planer på att göra något nytt

• Tant Groda

maniok: jag är ju friskvårdskonsulent oxå och det är svårt att få arbete om man inte vill starat eget.
    Jag är intresserad av ett arbete som går ut på att göra arbetsplatserna mer säkra och behålla sin personal frisk. Hade tänkt att läsa till arbetsterapeut, men inte än på ett par år. Drömmen hade varit att få jobba på arbetsmiljöverkert (till pappas stora fasa)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!