Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

sofflan: fy vad irriterande!

• Tant Groda

Åh nu måste jag få kräka ur mej lite. En kompis var här en helg och lyckades då ta isönder vattenlåset på vår ena vask. Nu flera månader senare fick jag höra att jag skällt på henne, det gjorde jag verkligen inte, klart att jag blev besviken och det märkte hon. men skällde gjorde jag verkligen inte. När hon sa att hon skulle betala sa jag att de fixar vi sen. (att hon sen inte hörde av sig på länge, gjorde mig lite mer irreterad). Hade lite problem med humöret när jag var yngre, men numera brukar jag aldrig skälla på folk och tycker det är lite tråkigt att man "skäller" så fort man öppnar munnen.

• Tant Groda

solstrålen: javisst är det tråkigt. dessutom har tagit i rejält för att det skulle gå isönder, visserligen inte med mening. nåja inte något att bry sig på men lite tråkigt är det allt.

jag gillar våra laminat väldigt mycket. känns skönt för man vet att de tål lite hårdare tag sen om man skulle ha turen att få barn sen någon gång

• Tant Groda

våra laminat låg i samma prisklass som de vanliga parketen, det vi har i sovrummet har jag faktiskt sett i en inredningsaffär här i kristianstad

funderar oxå på att beställa tid där, har de lång väntetid??

• Tant Groda

då gick det ganska snabbt!
    får se borde klippa mej nu men jag tror jag väntar till i maj ändå

• Tant Groda

vi tittade lite på plastmatta innan till köket men valde ett laminat golv i stället.
    det finns så mycket fina plast golv
    det är urtrist att man aldrig blir frisk, är hur trött på det som helst

• Tant Groda

morghana: se till att de små inte "träffar" henne och håll en god hand hygien, se till att hon får ha toaletten för sig själv och att ni andra i familjen använder en annan toalett (om ni har), tvätta toaletten med klorin. Gör du detta minskar du risken betydligt att de små och du själv drabbas, men sen är magsjuka vad det är.
    Hoppas hon blir bättre snart. Köp gärna lite resorb (vätskeersättning)

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!