Vänner i kristianstadområdet!
japp en utländsk läkare som inte är känd för att vara trevlig!
USCH vilken dag det har varit!
Mamma skulle hämta hunden i morse med barnbarnen, efter ett tag ringer en kille min sambon och säger att mamma har krockat, sambon får oxå prata med mamma! Jag ringer jobb och säger att jag kommer lite senare, sen ringer räddningstjänsen och frågar om jag känner en mormor och 2 barn, ja och då säger han att de är påväg till csk i ambulans och att de är vakna och undrar om jag kan försöka få tag i pappa och min syster (barnens mamma) får tag i pappa och ringer till jobb och säger att jag inte kommer (Var VÄLDIGT CHOCKAD, så hur mycket hon fattade vet jag inte) min jättesnälla chef fixar ett intern nummer till min systers jobb (VC är ju som det är att ringa till), men då hade polisen redan fått tag på min syster och bara sagt att barnen var vakna och INGET om mamma, pratade med min syster och berättade att sambon pratat med mamma och då lugnade hon sig lite. Vi åkte in till CSK och kom in på akutrummet där stod 3-4 personal kring varje, tog ett tag innan man förstod att allt var ok och inga större skador hade skett. MEN bilen åkte direkt till skroten! Min pappa som är deltidsbrandman och varit på många olycker har ALDRIG sett en lika skadad bil där utgången har varit såhär god.
artikel finns på kristianstadbladet.se