Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Maniok: Vi har nog mellan 25-30 cm och det snöar fortfarande!
    Solstrålen: åh snöbollskrig vill jag oxå ha med sambon och man måste vara "urlöjlig" ibland. Sist vi hade snö så gjorde vi en massa snöänglar på tomten

• Tant Groda

solstrålen: jag precis

Vi ska vara hundvakt åt mamma och pappas hund i slutet av månaden...ska bli spännade!

• Tant Groda

Maniok! Ha en underbar semester!

Sofflan: visst är det underbart med snö.
    Vad härligt med hästar. Min syster hade hästar när jag var liten. vi brukade ta pulkorna bakom hästarna och låta dem köra runt oss. Det var jättekul!!!
    Sambon hade försökt ha snöbollskrig med katten men han blev jättesur (konstigt va?)

• Tant Groda

sofflan: se till att du har långa band så att hästen inte kan sparaka dej i ansiktet, var en sån olycka för något årsen och då var det ramaskri att man gjorde så. Tro vi hade vagntyglarna på hästarna... men kul är det. Våra hästar älskade det! Fast man var ju lite blåslagen efter.
    Haha nä katter är inte så välkända för snöbollskrig, vår katt är så kaxig så det är kul att reat honom lite

• Tant Groda

Mikah: här är det bara bra, hur är det själv?

sofflan: Är inte så bra med allt vad det heter till hästar, gillar att rida men resten är inte riktigt min grej. Men det är verkligen vackra djur. bra att ni har långa tömmar, man ska vara rädd om sig...håller tummarna för att hon tycker det är kul

• Tant Groda

Denna stan är ett urkast filmutbud!
    Vi ska ha en mysig hemma kväll jag ocj sambon, ska bli så skönt, ska snart börja den med ett varmt bad.

• Tant Groda

Jag är på jobbet i några minuter till!
    Har varit en hemsk dag eller man har hunnit med och ätit har man kunnat men det har rullat på rätt rejält, och så är det så rörigt.
    hur har du haft det soffaln?

• Tant Groda

sofiech78: välkommen!
    Var bor du nu då?

Sofflan: låte ju härligt! var är du och jobbar?

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!