Inlägg från: Tant Groda |Visa alla inlägg
  • Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Själv jobbade jag igår.
    Idag har vi varit hos min mormor och sen åkte vi till min syster och hamnade på babysim. Var riktigt kul att se ett gäng 1åringar plaska i vattnet, man blev blöt öven om man satt 2 meter från bassängen, nu är vi hemma och tar det lugnt sambon vid en dator och jag vid den andra. Tvn är nerplockad pga av renovering, ska måla imorgon. sen är det bara golvet kvar *JIPPI*

Jag hade gärna träffats, tvyärr har jag ganska ont om tid men kkan jag så är jag gärna med på en träff

• Tant Groda

Sofflan82: låter som en härlig dag du hade igår, fast det är inte kul att vara trött.

• Tant Groda

Maniok: Nä egentligen inte, men just nu håller vi på med vardagsrummet och då blir hela huset uppställt. Sen vill ju C helst göra allt själv. Vi bor inte så långt ifrån där ni bodde innan. Bor precis vid pulkabaken.

• Tant Groda

nä men det är nog lite släktdrag det där, hans pappa är likadan
    Det är inte så dyrt här i tollarp heller. Önnestad, hade jag kunnat tänka mej men C var inte lika glad för det, fast jag tror jag har en viss förståelse för varför

• Tant Groda

tja du jag förstod inte riktigt det, för min del blir det lättare med pendling och närmare mina föräldrar, känns lite som det ligger lite off, men annars tycker jag önnestad är fint, har läst på folkhögskolan där och bodde på skolan.

• Tant Groda

maniok: jag förstår vad du menar. ibland känns det som man flyttat till haparanda istället för kristianstad/tollarp och då har jag ändå bara flyttat från hörby (2 mil utanför rättaresagt, vägrar se mej som en såndär hörbybo)

• Tant Groda

Kristianstadbor är väldigt svåra att lära känna, fast när man väl lära kämma dem så är de trevliga!

• Tant Groda

Vad kul att dina vänner gör så. Då måste man känna sig uppskattad, eller ja riktiga vänner gör ju sånt kan jag tycka.

• Tant Groda

jag tittade på barnvagnar igår och jag är inte heller gravid.
    ja man får verkligen reda på vem som är ens riktiga vänner när man flyttar

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!