• Jössica

Unga föräldrar; vad heter era barn?

Har en dotter som heter Sadie LEANA.
    Vad heter era barn?
    Ni som ska ha nr. 2-3 osv, vad vill ni att h*n ska heta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-25 13:59
    Våran son är född! Han fick namnet DEVIN Nathaniel ;o)

• Svar på tråden Unga föräldrar; vad heter era barn?
  • 3 barns mamma84

Är 24år min dotter heter Ebba och är 3år har en son på 8mån som heter Amadeus

• Malabuz

Är 23 år och har en son som heter Dante och ett bonusbarn som heter Tor. Tycker båda namen är jätte fina och ovanliga. Är gravid igen men har inte bestämt något namn. Men det kommer oxå bli något lite ovanligt.

• Sofies värld
    Linalill skrev 2009-04-14 18:05:57 följande:
    24 år och har en son som heter Thor Nathaniel
    Jag ville att vår son Tor skulle heta Nathanael faktiskt! Och sedan ville jag att han skulle stava med h, men där fick jag ge med mig eftersom jag valde dotterns namn!
    Iseline 4 okt-06, Tor 23 mars-09
  • Linalill
    sofiefitness skrev 2009-04-14 22:10:44 följande:
    Jag ville att vår son Tor skulle heta Nathanael faktiskt! Och sedan ville jag att han skulle stava med h, men där fick jag ge med mig eftersom jag valde dotterns namn!
    Nathaniel med H är sambons idé. Jag har länge haft en plats för Nataniel (från sagan om isfolket). Nathanael är oxå super fint =).
    Verkar dock som om namnet börjar bli vanligare, jag hade inte sett någon som hade namnet innan vår son, men nu ser jag att de finns några i den här tråden etc. :P
  • Maria84

25, äldsta sonen heter Liam och är 6 år om 2 mån, var ett ovanligt namn då men nu är det jättevanligt. Minstingen heter Lucas och är 14 mån. Väntar barn igen men har inte bestämt några namn ännu.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Lizzyzz
    Linalill skrev 2009-04-14 18:05:57 följande:
    24 år och har en son som heter Thor Nathaniel
    sofiefitness skrev 2009-04-13 21:22:48 följande:
    ÄR 23 och min dotter heter Hiên ISELINE Madeleine och min son TOR Lennart Xuan.
    va kul att se att fer ar valt döpa sina barn till Tor/Thor.
    min "lilla" tor blir snart 4år
  • CuteElliz

är 25 o min dotter som är född i mars 2010 heter ISABELLE Viktoria Maria

Isabelle för att vi gillade namnet o Viktoria från min sida o Maria från pappans sida...  

Svar på tråden Unga föräldrar; vad heter era barn?