• So nice

Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

fortsätter våra diskussioner om ev. framfall

• Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
  • Minnie7

Catinkan- vet inte vad som gäller. Men jag skulle gärna vilja se de bilderna eftersom jag är inne på samma linje. Om du inte får länka dem i en tråd, kan du skicka länken via ett meddelande då??

• Minnie7

Vem var det förresten som op ett rectocele som blev misslyckat? Hella eller so nice?? Får jag fråga er vad ni hade för symtom före operationen?? Har ju själv både ett recto- och enterocele men jag är tveksam till op om det kan bli värre. Jag bajsar varje dag och behöver bara ändra läge ibland för att bajsa. Däremot vill jag op mellangården och musklerna och då tyckte ju gyn att hon skulle åtgärda rectocelet också eftersom hon ändå op i området. Hmmm, jag är tveksam.

• pseudonym1

Isa: Har skickat ett medd till dig nu.
    Däremot så såg jag att inte rätt bild på den som stämmer överens på mig kommer upp när man trycker på länken... Det är ju typ ca 20 bilder som kommer upp och bild nr 12 är det....
    Hoppas du får fram det!

• pseudonym1

Gör det!
    Det är olika problem (en del är väl inte värre än att typ blygläpparna är stora o så) men den bilden jag menar (tror det blir bild nr 12, de är inte numrerade så man får räkna sig fram) är en där man ser både främre o bakre slidväggarna som två små bollar som möts typ i slidöppningen...

• Minnie7

Catinkan: Så ser jag också ut, när jag står upp och när jag krystar. Tittade nu när jag låg ner (ska till gyn på måndag och vill se vad hon ser) och den bakre syns tydligt även utan krystning men den främre syns bara lite grann. Ser inte så jätteilla ut när jag ligger ner och hur konstigt det än låter så är jag jätterädd nu för att hon inte ska ta mig på allvar. Varför känner jag då sådant obehag? Känns ju ffa från den främre väggen i form av skav, urinträngnigar konstant, obehag när jag kissar, svårt att hålla tätt mm. Suck...

• Hibiscus

catinkan; skicka gärna till mig med

• Buspojkarna

Jag vill också ha länken till bilderna Glad

• pseudonym1

Oj, vilken efterfrågan
    Jag chansar på att man får länka till sånt här! Det är ju inte porr direkt men närbilder på underliv och skulle man inte få det så är det ju trams o då får jag ta det!!

Det är alltså en plastikoperationssida och många av underliven är säkert gjorda av rent estetiska skäl, typ som för stora blygläppar osv... Men det finns några bilder som ser ut att vara förslappade slidmuskler iaf (är ju ingen gyn men det ser ut så iaf).
    Resultatet efter ser ju strålande ut iaf sen vet man ju inte hur det blir med besvären osv...

Här kommer den iaf!
    "Min" är bild nr 12 (den som är närmast hur jag ser ut iaf) på första sidan (på andra sidan finns väl 4 bilder tror jag)...

www.tcclinic.com/photo_gallery/dlv-lvr/index.html

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder