che71 skrev 2014-09-26 09:11:14 följande:
Känner lite som du...har inte haft sex än o barnet är snart 5 månader.
det har bara med framfallet att göra, känner mig så totalt osexig o tänker på det hela tiden o så har jag ju berättat hur det känns för mannen så han vet o det borde man kanske inte ha gjort så i detalj kanske
bristningarna i perineum tror jag däremot har läkt fint
Tänk om det gör ont eller känns konstigt?! Tänk om han tröttnar o vill ha mer o lämnar mig?! Nej, jag får inte tänka så..det kommer att ordna sig.
Vi har världens finaste bebis i alla fall!
Förstår er precis. Är inte alls samma sak att ha sex numera och jag ställer upp pga mannens behov. Så ska det inte vara! Men, jag avskyr vad förlossningen gjort med min kropp, förstört det så. Jag och sambon kommer antagligen gå skilda vägar så småningom. Förlossningsskadad har tärt på vår relation. Han kunde inte stötta mig och hantera hur dåligt jag mådde och jag har blivit mer distanserad. Tycker inte längre om fysisk närhet eftersom det kan leda till sex. Så- vaginalförlossningen förstörde mitt liv iaf. Innan den hade jag inga symtom alls. Måste gå vidare i livet men bäst är nog egentligen att göra det ensam utan man tror jag. Då skulle jag nog må bäst tror jag.